Sunday, June 2, 2013

NeW HoBbY... OrKid pLaK...

Assalammualaikum Guys...

Jangan jemu plak ea sebab arie ni banyak betul entry aku hehehe...

Kerja? bebudak ni ngah ada meeting dengan bos. So ambil lah kesempatan yang ada.... ala... bukan lama pun... kejap jer... korunk pun cam lah tak pernah buat kan... hehehe

Anyway... sabtu lepas aku gie Rawang... temankan mamat bunga si Remy hahaha... kali ni bukan bonzai.. tapi orkid...

 Remy sempat posing masa pilih orkid... setiap satu dia beli... kalau tak silap yg anak ada 13 jenis orkid dia beli... memang bagus betul budak neh.. semangat sungguh...

 Antara yang menarik minat aku... aku tak berapa suka orkid yg jenis besar2 nie... 

 Aku suka jenis yg comey2 cam ni... budak kat nursery tu kata ni orkid kerinting hahaha


 Cantik kan...

 Rasa next time nak beli orkid yg ni laaa... cantik betul... mak aku siap cakap dha laaaa tak yah beli bebanyak hahaha 

 Ni pun cute... dari jauh nampak cam teddy bear kecik jew hehehe

 Will grap u soon...

 Tak sangka banyak betul kaler... ingatkan susah nak jaga... asal siram air... kasi baja seminggu sekali insya'allah hidup lah dia...

 Ni plak gift from Remy... asal keluar ngan dia mesti dapat satu hahaha or kalau tak dapat aku pow dia hahaha jaat kan... yg ni pakai arang jer... seminggu sekali kasi baja... paling kelakar aku ingatkan boleh pakai arang sate tu... sekali budak nursery tu sound... tak boleh pakai arang sate.. dia ada arang sendiri... sib bek tanya kalau tak mmg jadi sate lah orkid aku hahaha

 Cantik betul... 

 Nak jugak bergambar...

Ni cantik...

Okey... cukup sudah entry pada hari ini hahaha... banyak betul entry aku kan... sekali kalau tak update makan tahun, tapi kalau dah update kemain banyak plak entry... hahaha

Nak sambung buat kerja... korunk kat sana tu... aku doakan korunk enjoy dengan life korunk...

- AdDi0Sss...

No comments: