Kali nie adalah masa kami nak balik dari Ulu Yam tue... ada kejadian yang berlaku yang sememangnya membuatkan para blogger panik namun alhamdulillah berkat kerjasama (apa yang penting??? kerjasama) dari semua pihak segalanya pulih seperti sedia kala. Aku rasa tak perlu aku nak masukkan kisah tersebut rasanya korunk sumer mesti dah taw kan apa yang berlaku dalam blog blogger yang lain. Syukur ke hadrat Allah...
Statement pojie yang aku rasa masa tue aku nak jew tarik taik lalat kat muka dia adalah...
1st time aku tengok qiellah cam seorang kakak... kalau tak dia manjang jew tak betul... putus fius jer...
Ada ker patut???? jawab!!!!!
Nengok lew muka masing2 penuh kesyukuran dan kelegaan kerana segalanya dah kembali seperti biasa. Kepada Wanie harap sentiasa pulih dan di bawah lindungan Ilahi.
Aku nak amek kesempatan nie nak ucapkan terima kasih kepada semua para blogger atas kerjasama yang kalian berikan ... masa nie memang nampak sangat yang kita nie ibarat sebuah keluarga... alhamdulillah....
Hah!!!! nak jugak enterprem dak plewod nie wakakakak camera aku langsung tak pegang wakakak camerawomen aku saper laie dak lola lew (tak pasai2 aku buli anak buah ang rhudy wakakak) ngan plewod nie lew wakakak
Blogger yang ada... terkilan sebab ada yang dah balik dulu atas urusan2 tertentu dan paling terkilan sebab tak dapat bergambar dengan wanie... tapi tak per insya'allah akan ada masa laie...

