Tuesday, December 2, 2008

5 MM...

Dari kiri : Iera (pembantu MM), John (pomen MM), Ros (pengiring MM), Remy (pengiring MM) & Qiellah (MM)
Petikan Gambar : Gath Joe German

Menyambut Aidil Fitri 2008 Bersama 5MM


5 MM Menyambut Suasana Beraya Di Desa
Petikan Gambar : Rumah Sesuciqiellah Di Kampung Melayu Subang

Ini lah dia gambar 5MM. MM tue apa? MM tue adalah Geng Malaikat Maut. (mungkin ada yang tidak berapa selesa... maaf... masing2 ada pandangan tersendiri) Kenapa di beri nama MM? munculnya 5 MM tue di sebabkan satu insiden di selekoh tajam aku dan ros bantai tekan minyak hingga menyebabkan penumpang di belakang terpenyek kena hempap hahaha... kereta hampir2 nak terbalik tapi alhamdulillah Allah masih panjangkan umur kami. Sebenarnya jalan yang kami guna tue tak pernah kami lalu. Remy dan John memang kalau naik kereta dengan kami mesti pakai tali pinggang keselamatan. Yang peliknya aku dengan ros masih tak serik... lagi mau bawak kete laju2.

Serba sedikit perkenalan antara kami aku nak share dengan kalian semua.


Sesuciqiellah (MM)

Iera Bangkai ( pembantu MM)

Perkenalan Dengan Iera:
  • bermula masa gath marco turun ke KL dari Singapore.
  • Gath makan2 di Pelita, KL. Aku yang sememangnya kenal dengan bairie telah di pelawa tuk pergi ke gath KL10 ( pada awalnya aku merupakan budak dari KL3).
  • aku pergi ke sana dengan muka tak taw malunyer... itupun setelah di paksa rela oleh bairie dan masa.
  • pergi ke sana dengan menaiki kereta iera.
  • memandangkan lokasi aku dengan iera ni dekat so ada sahaja aktiviti yang kami lakukan
  • bila dah berdua nie kami tak der ler lupakan ahli MM yang lain dah tentu kami akan roger
  • tak sangka hubungan kami memang rapat sehingga kini. Alhamdulillah

Remy Kontel (pengiring MM)

John (pomen MM)

Perkenalan dengan Remy & John

  • nie lagi kelakar... kenal budak 2 ekor nie masa kami buat gath santai & lepak di Port Dickson
  • aku yang sememangnya kecoh lebih2 gie bila bertemu dengan iera makin menjadi2 ler perangai...
  • masa kat sana ada sessi men muzic box... si remy kena wat aksi pendekar
  • aku tengok budak nie cam cute jer muka ada ler sikit2 cam adik aku...
  • tengok dia cam pemalu jer... aku memang geram jer ngan dak2 yang agak2 kontrol macho dan malu nie memang tetiba jer ada plan nak lepak dengan dia
  • john plak kena cium bangula
  • si john nie lagi huru hara... lagi ler aku geram... kecoh jer lebih
  • iera kena say i love u kat bairie
  • aku plak kena nyanyi ala2 sengau... memang cam hampeh jer umi.... aku ler org paling last kena.... rupanyer memang semua kena ...
  • kemain suka ria lagi masing2 bila taw giliran aku plak
  • aku dengan iera memang tak dapat di pisahkan... sampai ada yang cakap kalau nak cari qiella, korang tanya iera, begitulah sebaliknya ... kalau tak, kami takkan dapat gabungan nama QieRa...
  • QieRa tue Remy dan John yang kasi
  • masa otw balik dari PD, aku dan iera pakat nak makan kat Teluk Kemang.
  • Nampak ler otai2 lepak table panjang... aku dan iera rasa cam alahai... boring gak lah asyik lepak ngan geng sendiri sekali skala nak gak lah lepak ngan dak2 lain plak..
  • tetiba jer mata ternampak remy, john dan evo lepak 1 table bulat.
  • aku dengan slumbernya tarik kerusi dengan iera duduk table diorg.
  • aku nampak gak lah muka john dan remy terkejut tapi wat2 tak der per...
  • sembang nyer sembang tak sangka plak kami sekepala huru hara..
  • sejak dari itulah asal kami ber'combine' jer alamatnya huru haralah kawasan persekitaran kami.

Ros (pengiring MM)

Perkenalan dengan Ros

  • di perkenalkan oleh Butter.
  • 1st time jumpa masa gath santai bowling kat mines
  • perkenalkan dengan panggilan sebagai hanazila.
  • semua orang tertipu
  • ala2... ayu jer orgnyer wakakaka...
  • merupakan partner racing aku
  • mempunyai minat yang sama dengan aku dalam sukan bermotor

Alhamdulillah perhubungan kami kekal hingga ke hari nie dan aku amat berharap agar ianya akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Kami selalu keluar bersama2 dan mengadakan aktiviti bersama2... selalunya aku lah yang jadi master program sampaikan bila lepak dengan dak2 lain semua nak tanya persetujuan aku plak... hubungan kami dah macam adik beradik dah.

Memang agak sukar tuk mengumpulkan 5 MM nie... apa pun insya'allah aku akan cuba dapatkan dan mengambil gambar2 5MM untuk tatapan kalian. Kalau nak lebih taw program aku dalam dunia cyber korang layari laaa http://sesuciqiellah.fotopages.com/

No comments: