Tuesday, December 2, 2008

HaNya DiRi Mu...


Assalammualaikum & Salam Sejahtera..

Saya bukan pemuisi yang bisa mencantumkan baris-baris kata menjadi untaian madah yang mampu menyegarkan cinta... Saya bukan pelukis yang bisa melukis dan mewarnakan kanvas dengan warna-warni indah yang mampu menenangkan jiwa... Saya bukan penulis yang bisa menulis takdir cintaku menjadi kisah cinta terhebat abad ini... Saya cuma manusia biasa yang hidup di atas takdir Tuhan yang tertulis buatku dengan sedikit usaha untuk mengubahnya ke arah yang lebih baik...

Hari ini merupakan hari pertama masuk semula ke pejabat setelah hampir 1 bulan menghilangkan diri dari dunia cyber. Terima kasih kepada kawan-kawan yang begitu prihatin terhadap diri ini dan sejuta kemaafan di pohon kerana membuatkan kalian risau akan ' kehilangan' diri ini.

Setelah melihat dan membaca sendiri blog seorang rakan cyber merangkap sahabat baik ku Cik Hajar, hati ini tergerak untuk membuat blog sendiri. Alhamdulillah, Jaja sedia membantu dalam proses membina teratak ini. Tujuan utama membuat blog ini adalah untuk mencoretkan dan meluahkan apa yang terbuku di dalam hati ini yang tidak dapat di luahkan demi menjaga hati orang lain.

Kepada sesiapa yang telah melawat blog ini, sejuta kemaafan seandainya ada kata2 saya yang telah mengguriskan hati dan perasaan anda. Sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan kesalahan. Ini sekadar sebuah Luahan Bersahaja Seorang Nadia @ Aqiellah.

No comments: