Wednesday, December 17, 2008

KeGeMBiRaaN...

Salam...

Alhamdulillah jari jemari makin lancar menari di keybord nie membuatkan aku kembali mencoretkan apa yang terbuku di lubuk hati aku...

Sedikit kecewa dengan perjalanan hidup sepanjang tahun 2008 nie dan aku agak terpesong sedikit walaupun aku sedar ianya bukanlah satu perkara yang baik namun entah kenapa aku seolah-olah iggy plak perkara tue. Seolah-olah membenarkan diri ini terusan hanyut dengan duniawi.

Tajuk kegembiraan di sini bukanlah aku maksudkan diri aku sebenarnya... aku suka melihat dia bergembira di sebalik masalah yang sedang dia hadapi. Sekurang-kurangnya aku tahu yang dia dalam keadaan sihat dan masih boleh tersenyum. Moga dia tabah dalam menghadapi segala ujian Allah. Cuma aku jer yang tak berapa tabah dalam segalanya.



Hari nie entah kenapa aku terasa cam nak menjenguk seketika room ym yang satu ketika dulu pernah aku singgah. Terus terang aku katakan tujuan aku masuk bukanlah untuk suka-suka... aku hanya terasa rindu...alhamdulillah suka aku melihatkan dia bergurau senda dengan kawan-kawan yang ada.

No comments: