Monday, December 22, 2008

WaKeNaBeB...



Tarikh : 22 Disember 2008 (Isnin)

Salam Wakenabeb... (wah salam wakenabeb lah plak hahaha)

Memandangkan semalaman hp aku tak berfungsi datang jer opis dengan pantas aku mengecaj hp aku... hampir setengah jam gak arr aku caj aku on jer hp berduyun2 sms dan call masuk... terkejut gak aku tetiba jer dapat call dan sms cam tue... hati mula arr berteka teki hp aku nie kena boot ker wahhhh.... mentang2 arr chatters xkan hp pun nak kena boot wakakaka...

Kawan-kawan aku kata muka aku masuk TV dalam rancangan WAKENABEB malam tadi... wawawa... melepas aku malam tadi dah arr aku meng'horey'kan diri kat Jom Heboh bila masa plak aku nak tengok ... melepas aku... tapi yang tak berapa nak bes nyer ramai dok gelakkan aku sebab katanya muka aku nampak mengelupur sesangat...hahaha aku pun nak tengok gak cam ner agaknya yer muka aku dalam keadaan mengelupur...

Tak per nanti aku suh dak aku roger bro wakenabeb tu minta CD tengok lah kalau ada masa aku suh arr depa masukkan dalam 'utube' nanti aku kasi korang link dia yek...

Kompom ramai member fotopages aku bengang ngan aku sebab x kasi taw depa pasal tanyangan gath berbuka puasa aku malam tadi... rupanya session baru setiap ahad jam 8.30 malam...

No comments: