Thursday, January 8, 2009

LaWaT BLoG MeMBeR...

Hari ini sesambil aku buat kerja aku bukak la satu blog di antara blog rakan-rakan yang aku dah masukkan dalam blog aku neh... aku nie memang pantang sikit arr bila dah duduk depan pc % untuk menyiapkan kerja tue mulai menurun lebih2 lagi bila tiba hari Jummat... % untuk mengular lebih tinggi plak... aku mencapai mouse... bukan mouse kat umah aku tue ..(tah biler arr aku nak menjalankan aktiviti penangkapan tikus secara berjemaah dengan budak2 rumah neh?) cari Microsoft Access sambung buat kerja (program file) pastue cepat2 aku bukak blog aku... signin then masukkan password. Terus aku cari blog jaja... then cari blog... http://darabdua.blogspot.com.

Sepanjang aku baca blog mamat neh memang aku dah tergelak2 dah kat opis neh sampaikan semua staff dok pakat tengok aku... adoaiii aku apa gie wat2 arr capai telefon kononnyer dok gelak dengan si pemanggil.. padahal bunyi tuuutttt jer aku dengar... wakakak nie ler penangan blogger... tue aku ler tapi blogger lain aku tak taw ler wakakaka...

Blog mamat neh memang best... slumber gg dan jari jemari dia jer dok menaip... memang dia type per yang dia rasa... penuh keikhlasan... lahir dari hati.. nie pendapat aku ler... orang leh nilai sendiri arr... gie ler bukak blog dia neh...

Memang sah ler sampai abis time kerja la aku dok xplore blog dia neh...

2 comments:

Darab Dua said...

peh! segan pulak gua rasanya
heh!

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

apa nak segan beb wa kan dah promote blog lu neh wakakaka