Sunday, January 18, 2009

tEaM fuTsAL HoRNeT WaNiTa

Memandangkan tahun nie setiap pasukan di kehendaki untuk menghantar team futsal antara nak dan tak nak dan setelah di paksa rela, khidmat aku di perlukan. Nie adalah antara gambar2 masa lawan futsal.
Team Futsal Wanita Hornet1
Team Futsal Wanita Hornet Dengan Coach

Team Futsal Wanita Hornet2


Hornet Lelaki

Futsal Hornet 2


Futsal Hornet 1

Team Futsal Hornet
Keputusan Futsal Wanita:
Juara : Hornet (team aku tue wakakaka)
Naib Juara : Panther
Ke3 : Rhinos
Ke 4 : Iguana
Keputusan Futsal Lelaki:
Tak berapa nak ingat kalau tak silap Hornet dapat Naib Juara. Biasa lah aku ingat team aku jer team orang lain wakakak lantak p arr wakakaka

9 comments:

this.is.not.me said...

futsal??
saye main sepak2 bola dgn adik pun kdg2 miss
>.<

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

hehehe thanx lawat blog neh salam perkenalan

fizzzy !an said...

cool babe!

btw i main futsal dgn tetikus je..:P

ps; banyaknya idea kau utk menaip errr menulis Cik Nadia oii!

cikhajar said...

wehh team hornet ke horny..wakakakakkaa

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

biasa ler beb mungkin sebab bakat aku dalam bidang penulisan hehehe... kepala otak aku neh kan banyak jer idea bab2 mengarut ang serah jer ler kat aku wakaka... kalau x aku x der ler di gelar novelis hehehe

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

jaja... hornet yer... bukak mata bebesau hornet :-w HORNET!!!HORNET!!!HORNET!!!HORNET!!!

cikhajar said...

huwahahahhhahaah hornet.... aku baca cam horny.. tuh aku cam pelik tuh.. lulus lakkk nama team tuh erhhh... kua kua kua.... hornet ke horny ke.. apalaa gunanya nama kump kalo ahli tak tere,,, hwahahahah

DarabDua said...

peh! main futsal.
gua tak into.
main kereta kontrol tuh nak jugak!
haha~

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

ala... lu cakap jer ler yang lu tue kaki bangku wakakaka memalu plak nak ngaku wakakaka... bukan orang lain taw pun wa sorang jer (yang lain tutup mata pat wakakaka)