Thursday, July 30, 2009

KaMiLaH JuaRa!! deNGaN BoNGKaK, RiaK & BaNGGaNya...

Wajah memasing sebelum perlawanan wakakak aku seperti biasa pantang nampak kamera key wakakak mereka2 nie aku kenai tapi nama jer tak taw wakkaka yang aku kenai pun yana yang pakai key tue... kami sememangnyer serasi bersama wakakak nak wat cam ner aku nie sumer orang kenai... tapi yang paling aku tension... aku jer yang tak kenai depa wakakaka

Ipah, akak nie aku tak taw nama wakakak, kak mimi dan aku wakakak peace no war wakakaka

aku ngan yana jer pakai baju bukan tuk player wakakak kemain menyirap laie dak2 team aku bila nampak aku dan yana tak tukau baju player wakakak aku aksi alasan baju aku tak dapat wakakak padahal masa kat dewan abg syakrul (PAVES) dah kasi baju player dah... tapi aku simpan dalam beg kasut wakakak malas nak tukar...

strategi beb... kononnyer tahun nie kami tak terlibat dengan sebarang games wakakak pihak lawan dah tepuk dahi dah tetiba nengok aku dah nak sarung bip wakakaka

sebelum game di mulakan harus bergambar dulu wakakak kat bawah tue yan dan kak linda.. muka sekerat tue kak mimi wakakak aku dan yana wakakak jahanam tudung aku wakakaka

erk... kelepet laie tudung aku wakakaka tak kisah arr yang penting dalam kamera depa mesti penuh ngan gambar aku wakakak tak kira... nak jugak wakakaka

wajah kepenatan sementara mengunggu keputusan perlawanan wakakak
dari kiri : yana, ipah, aku, yan dan kak mimi

tersadai keletihan wakakaka

kononnyer nak snap pic ala2 model sukan gitue wakakak tapi alih2 cameraman kena parkinson plak wakakak kemain jauh dah lew satu hal... skali kabur plak wakakak

kecil2 cili padi jangan di sangka kami tak reti menyengat wakakaka

2 comments: