Tuesday, November 3, 2009

SeLaMaT DaTaNG Ke RuMaH BaRu...

Kepenatan masih lagi terasa... penat kenapa??? sebab pindah umah... adoaiii.. pindah laie kew??? yer arr... tak kan nak lepak situ jer kot... aku sendiri tak taw lepas nie aku akan pindah ke mana plak... tapi yang pasti suatu hari aku akan kembali ke tempat asalku... di mana aku di ciptakan...

Sabtu yang lalu aku pindah ke rumah baru... apartment jugak.. dari tingkat 2 ke tingkat 8... wahhh kali nie laie tinggi hahaha... 3 bilik dan 2 bilik air... memandangkan kami tinggal 2 orang, so masing2 ada bilik air sendiri.. bilik yang satu laie kami wat store...

Di kesempatan nie aku ingin mengucapkan jutaan Terima kasih kepada:

boy & mangkuk (ada gak orang suka di panggil mangkuk wakakak) - merupakan orang terawal datang... tue pun sebab aku paksa rela mereka tunjukkan aku jalan ke Taman Perindustrian Puchong sebab kul 8.30 pagi aku ada interview kat sana... wahhh... sempat laie kan aku dalam nak pindah umah tue leh plak g interview....

remy & notty - gegeh datang walaupun naik motor... sanggup redah hujan plak tue... sayang kamo... ops... sebelum terlupa happy birthday to my little bro, remy...

ros & supper - datang dengan membawa cat... ros dah amek kontrak cat bilik aku dah... kaler apa? lite purple... agak menarik gak... abg (super) terpaksa balik kul 1 sebab ada kenduri... apa pun terima kasih bebanyak key...

tonto & romzi - mereka yang bertanggungjawab membawa lori... mekasih key

apul & kerang - datang bila semua barang telah selamat di punggah apa pun terima kasih memeriahkan keadaan... apul dah bagitaw aku yang dia kerja dan lepas abis jer kerja dia akan shoot ke rumah... mekasih bro... si kerang nie plak kesian giler... dah lew naik moto leh plak bantai tdo atas moto giler... memang giler...

Lepas siap berkemas dan makan apa laie... aku nengok masing2 dah tak keruan memandang pool kat bawah tue... abis semua seluar dan baju di selongkarnya... nasib baik ada baju dan seluar besar boleh lah depa pakai... paling tak menahan mana yang tak muah baju dan suar tue sanggup mandi dengan pakaian yang di pakai... lepas salin pakai kain pelekat jer waakakak sib bek ada...

Termasuk lew aku, ma dan ros... tak ketinggalan tuk merasmikan pool umah baru... sudahnya sampai ke maghrib kami dok swimming... masing2 menunjukkan skill wakakak

Agak dalam gak lew pool baru nie berbanding kat umah lama... dan kalau nak swim pun tak der ler malu sangat sebab kedudukan apartment dengan pool agak jauh sikit tak der ler mengadap sangat... dan orang kat sana pun tak ramai...

Ingatkan nak wat sedikit kenduri@bacaan yassin arr... tapi tak taw bila... nengok lew kelapangan kami...

Terima kasih sekali lagi kepada mereka2 yang telah membantu...

2 comments:

farish izaryl @izreez said...

pehh bole laa aku swimm kt umh hang hahahaa

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

uiina....tiada aku!! muahahaha...takpe2..nanti de kelapangan aku g lah rumah ko tuh...erm...nak sponser domino ke :P