Thursday, June 17, 2010

MiMPi... NgERi...

Kenapa dia hadir dalam mimpi aku??? setelah sekian lama aku tak mimpikan dia tetiba plak dia leh hadir... tersedar dari mimpi tepat2 azan subuh... ku seka peluh di dahi... pergh!! mungkin bagi sesetengah orang ianya adalah mimpi terindah bila dapat bersanding atas pelamin bersama orang yang pernah di sayangi dan di cintai... tapi pada aku ianya amat mengerikan... kenapa boleh mimpikan dia nie??? ada sebab aku katakan ianya adalah sebuah mimpi ngeri... kerna... kerna aku tahu siapa dia yang sebenarnya...

Agak keliru dan sejak dari pagi tadi aku asyik terpikirkan apakah maksud mimpi tersebut??? kenapa?? bukan ker sekarang nie dia sedang bahagia dengan kehidupan dia?? sepatutnya dia bahagia lah... tapi kalau dia kata dia tidak bahagia... bukan salah takdir... tue adalah dia sendiri yang cari penyakit... sudah2 lah tue...

Benar kata orang tua, kalau kita buat jahat pada orang, kelak dia sendiri akan kena balik... mungkin bukan aku yang balas tapi orang lain dan yang paling di takuti adalah balasan dari Allah.

Mungkin apa yang dia alami kini adalah balasan dari perbuatannya. Moga Allah ampunkan dia.. aku??? entahlah... sebab dia tak pernah minta maaf... dendam??? entah... entah... dan entah... aku sendiri keliru... kejam ker aku??? berdendam kew aku??? salah kah aku??? argh!!!!!!!!

4 comments:

iva saionji said...

no..jangan berdendam....aku jamin..kau doakan je yang baik2 utk dia....

El-Zaffril said...

Weh... rileks la...

bOyFeiZ said...

xd ap la tu kak..akak terbwa sebab sebuk2 ngan org kawen seblum ni..bese le tu..

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

iva : huhuhu... entah lew susah nak bersoal jawab ngan hati dan perasaan nie... ada ketika lebih elok andai di biarkan ianya berlalu pergi... dendam???? sememangnya tidak baik... tapi entah... dendam kew aku???

el : thanx bro... setiap org ada pengalaman sendiri kan... apa pun kita perlu bangkit semula dan teruskan kehidupan dengan lebih matang...

keboboi : entah... mungkin jugak sebab ada perkara yang bersangkut paut kot...

Anyway... thanx to all of u yg sentiasa memberi support...