Monday, June 14, 2010

SaBTu : 05/06/2010 - DaLaM PeRJaLaNaN...

Hari yang di nanti2kan oleh semua orang terutama sekali adik aku husaini lew... arie bersejarah...

Bangun pagi, siap2... majlis akan bermula lepas solat zohor...


~ memandangkan kami semua tak taw lokasi, aku telah menggunakan mandat yang ada paksa dak seni drive...~


~ aku per laie... dok bersnappy lew wakaka~

Perjalanan agak jauh jugak arr... naik kebas punggung walaupun bukan aku yg drive wakakaak...


~ tengok arr muka dak ayyum... kemain sengal agie... alhamdulillah kali nie dia dapat hadirkan diri ke majlis pertunangan abangnyer hhehehe~


~ dak adik dah tersandar... jauhnya....~


~ check point berjumpa dengan busu dan dak olol kat simpang keratong 7...~


~ sumer kuar dari kete betulkan mana2 sendi dan urat yang tersimpul wakakaka ~


~ pantang camera ada kat tangan ... per laie snappy lew... ngan dak donna sengal wakakka~


~ dak imah, dak aten, aku, dak dayah dan dak adik... erk... mana dak donna???~

Kmi berhenti di simpang sebab busu dan dak olol tunggu kat situ... masing2 dah kebuluq... sib bek mak usu ada masak ketupat cecah ngan sambal udang... pergh!! meleleh air liur... telan liur jer arr aku sebab aku elegik seafood huhu.... lepas makan, perjalanan di teruskan lagi...


~ yeah... dah sampai ke keratong 7... ~


~ pergh... mesti banyak intan kan wakakak~

1 comment:

El-Zaffril said...

Ko makin kembang la Qilla... weh.. lama tak jumpa kau