Thursday, December 25, 2008

E-NoVeL aKu...

Tarikh : 26 Disember 2008
Lokasi : Pejabat



Assalammualaikum...

Dear Blog...

Setelah sekian lama aku berfikir berkenaan dengan e-novel aku nie, atas desakkan kengkawan e-novel, insya'allah aku akan meneruskan perjuangan aku dalam bidang novelan. Dalam pada aku berfikir, aku telah mendapat ilham untuk membuat sebuah kisah seperti biasalah ... kisah percintaan dan masa aku tengah membuka kembali semua pm box yang sememangnya aku save dalam komputer dan ada juga hardcopy sebab aku nie memang suka print out mana-mana kisah yang aku rasakan boleh aku buat kenangan.

"Cinta Berbisik Pada Hati Yang Sepi"...

Kenapa Aku Pilih Tajuk Ini?

1. Sebab manusia tidak boleh hidup tanpa cinta. Kenapa manusia memerlukan cinta?
2. Sehingga sekarang masih menjadi satu persoalan apakah itu cinta?
3. Apa kaitan antara cinta dan hati?
4. Hati yang sepi... sesuatu yang seringkali pasti akan mengundang persoalan

Sesungguhnya kisah di dalam "Cinta Berbisik Pada Hati Yang Sepi" ini tiada kena mengena dengan sesiapapun samada yang hidup atawpun yang telah menyahut panggilan Illahi. Sekadar sebuah ilusi yang di ambil berdasarkan dari pengalaman sendiri mahupun orang lain.

Nanti aku akan minta bantuan Jaja untuk masukkan link dia yer hehehe.... seperti biasa aku tak reti arr nak masukkan link dalam blog nie...

No comments: