Tuesday, January 6, 2009

"BaHaN 2008"...

Salam Bersahaja...

Tengah aku menyiapkan sistem database aku nie tetiba jer aku dapat pm dari hana (natasha hana) yang sedang galak menceritakan peristiwa malam tadi di mana... wahhh skema aku... nak bahan orang punyer ler skema... wakakaka....

Aku paste ler apa yang dak Hana nie citer kat aku... kang ku citer kang trlerlebih plak kang hahaah...

natasha hana: beb kau bz ke
natasha hana: salam
§e§µ©¹ Q¹££âh: wsalam
§e§µ©¹ Q¹££âh: x der arr... per citer
natasha hana: cite kelakar lagi memalukan
natasha hana: ia terjadi pagi tadi
natasha hana: malu seh
§e§µ©¹ Q¹££âh: apa yg terjadi
natasha hana: ades
natasha hana: malam tadi
natasha hana: pagi lah
§e§µ©¹ Q¹££âh: apa yg terjadi
natasha hana: dalam pukul tiga lebih arr
natasha hana: masa tu room dah kosong
natasha hana: yang ada aku ngan anod n beberapa budak lama
natasha hana: pastu kau pernah nampak tak id 3077777777???
§e§µ©¹ Q¹££âh: ada mlm tadi ada id dia kat room
§e§µ©¹ Q¹££âh: dia suka wat sore ala2 bapok
natasha hana: buat ala ala bapok tak pe
natasha hana: ni dia berlagak
natasha hana: dia kata dia otai
natasha hana: otai room kl10
natasha hana: kl10 ni dia pegang semalam
§e§µ©¹ Q¹££âh: cam siot jer
natasha hana: ook malam tadi dia masuk
§e§µ©¹ Q¹££âh: then
natasha hana: 307 tu suka berlagak
natasha hana: dia kata dia otai
natasha hana: aku masa tu tak tau sapa si 307 tu
natasha hana: aku masa tu guna id jantan
natasha hana: aku dok spin lagu
§e§µ©¹ Q¹££âh: pastu
natasha hana: pastu 307 ni masuk room
natasha hana: dia bawak satu id
natasha hana: dia kata tu anak angkat dia
natasha hana: aku diam je lah
natasha hana: aku tak menaip tapi baca je apa dia taip
natasha hana: dia pon ckap ngan anak angkat dia
natasha hana: dia kenalkan ngan anod
natasha hana: ada ke dia nak jodohkan anak dia ngan anod
§e§µ©¹ Q¹££âh: mana ko taw dia bawak lg 1 id?
natasha hana: aku ada kat room lah
natasha hana: aku tak tau arr id tu sapa
natasha hana: dia pun tanye anod
natasha hana: anod kau macam mana anak aku tu kau nak tak
natasha hana: siap pm anod lagi tu
natasha hana: anod bengang
natasha hana: dia tanye aku tak kenal kau arr
natasha hana: kau ni sapa
natasha hana: dia cakap macam dia kenal anod
natasha hana: aku apa lagi aku pon gelak arr
natasha hana: ko tau aku gelak kat vc
§e§µ©¹ Q¹££âh: kompom kena kaw2
natasha hana: memang
§e§µ©¹ Q¹££âh: cam tue ker pangai otai kl10??
natasha hana: tu arr
§e§µ©¹ Q¹££âh: otai Kl10 pun x der nyer nak memalukan diri wei
natasha hana: pastu aku kata girl edola tu lagi lama dari aku tak berlagak pon
natasha hana: pastu kita tanye pasal angkel joe
natasha hana: kita cite pasal otai lama lama
natasha hana: dia diam
natasha hana: malu sioot
natasha hana: kalau kau ada malam tadi mesti kau pecah perut
natasha hana: ada satu id tu semangkuk dia
natasha hana: semangkuk dua pon bahan budak tu
natasha hana: ko tau sapa budak tu
natasha hana: devilkicker
§e§µ©¹ Q¹££âh: dia sama ngan dak tue
natasha hana: yup

Amik ko tak larat aku nak wat karangan paste jer senang wakakak... tetiba jer aku dapat idea nak watkan satu senarai "BAHAN 2008" nie terus aku bukak blog nak masukkan entry nie... mesti bes sebab ianya jadi kenangan sepanjang 2008 atau pun sepanjang penglibatan aku dalam dunia YM nie... hahahah

BAHAN 2008

1. Wan Shar - kerusi patah masa nak makan kat sebuah restoran di Bangsar... bebetul time nak masukkan nasi kat mulut kerusi boleh patah. Dah arr meja bahagian tengah2 restoran... nasib baik aku tak der kalau tak kompom aku bantai gelak kaw2 nyer wakakaka... (Info : Spectra)

2. Spectra - jatuh terlentang kat depan Maybank di Bangsar. Wakakak aku leh bayangkan cam ner muka dia... masa tue baru lepas ujan jalan agak licin... tue lah ada tangga tak nak di gunakan nak jugak guna laluan OKU... haaa last2 bebetul OKU cuma tak der kerusi roda jer wakakaa... ada ler beberapa orang mamat lepak kat tepi tue sumer patkat tengok dia ada yang tersenyum2... kalau aku ler kompom dah gelak guling2 dah.. wakakaka... yang paling best nyer dia leh plak sound mamat tue apa tengok2 wakakaka... (Info : Ila)

3. Umi -
a)eksyen ngan aku sebab baru beli kasut tinggi 3-4 inci. sekali masa jalan depn restoran (baru lepas makan) tak perasan ada lobang terus terjelepok jatuh gara2 pakai kasut tinggi wakakaka... siap minta tolong orang angkatkan lagi wakakaka...

b) masa aku datang rumah dia sajer lepak... aku ngah 'mengechat' (mampus kalau cikgu BM aku tengok perkataan yang aku gunakan kompom dia tak mengaku aku nie anak murid dia agaknya wakaka) kedudukan komputer cuma di hujung katil jer... masa tue aku ngah spin lagu "Makhluk Tuhan Paling Seksi" umi punyer ler meroyan dengar lagu neh menari2atas katil sekali tah macam mana tetiba jer dia jatuh dari katil bebetul landing sebelah kanan kaki aku... seperti biasa aku hanya mampu tolong... tolong tengokkan jer... wakakaka... memang lawak cara umi landing tue... pastue kedudukan badan dia masa jatuh... korng bayangkan jer arr cam ner kalau korang jatuh punggung landing dulu kat kawasan yang sempit wakakaka.... sakit perut aku gelakkan umi... dia siap cabut mic tak nak kasi aku vc bgtaw kat room ... tak per umi tak dapat bgtaw kat room Qla bgtaw secara face 2 face dan sekarang... secara bertulis gie wakakaka...

c) masa aku dan umi gie Jusco kat Puchong... umi drive... masa tue ada satu selekoh yang agak tajam umi still lagi tekan minyak sambil dok cakap dalam tepon sekali tah macam mana pintu kereta dia tak tutup... agaknya dia tak perasan kot yang dia lom tuup pintu kete just rapatkan jer hahaha... bayangkan ... pat aku nak suh korang bayangkan 10 minit... dah arr tang selekoh tekan minyak plak tue... tangan kiri pegang stereng kete, kanan pegang tepon .. pastue pintu kereta plak tetiba jer terbukak... menjerit umi minta tolong aku tutupkan pintu kete dia...mengagau aku cuba capai pintu kete tetapi x tercapai dek akal sambil tergelak2... nak tak nak dia terpaksa tekan brek. Aku dah bantai ketawa gegiler dah.. kelakar dan bahaya siot... sepanjang jalan aku gelakkan dia... akhirnya kereta penuh dengan ketawa kami jer...

d)masa tue nak g nilai...lalu 1 roundabout (betul ker aku eja nie??)... umi terlepas simpang boleh plak stop kete nak reverse kete kat tengah2 tue... wakakaka...

4) Apul – lokasi kat rumah umi. Teruja sangat nak bervc sampai tak sedar dok bercakap kat earphone wakaka… memang giler vc dia neh… malas nak menaip katanya… (Info : ramai nampak)

5) Hana – mangsa kereta hana… colek & cium wakakaka… ada orang terkincit dalam kereta hana…wakakaka… adoaiii aku tak boleh nak menaip arr bila nak wat story neh.. asyik nak tergelak jer wakakaka… disebabkan sakit perut tak tahan kereta hana bertukar menjadi kereka Formula 1 abis semua lubang dan lopak jalan raya di langgarnya… sampai jer kat petrol pump jer ‘member’ nie melepaskan ler hajatnya. Mereka pun meneruskan ler perjalanan. Sekembalinya hana di rumah baru perasan ada ‘sesuatu’ di atas seat dia… dengan naluri ingin tahu yang membuak2 hana pun apa lagi colek & cium arr ‘sesuatu’ tue sekali bau… pergh!!!! Wakakaka… lu pikir laaa sendiri… wakakaka….(Info : ramai giler wakakaka)

6) 5MM – WAKENABEB… nak citer pun dah malas so at sini ada ruangan gath kami kena serang WAKENABEB… baca kat situ jer lah eh…

No comments: