Monday, February 16, 2009

aKsi MeReKa YaNg GiLeR DaN WeNg...

Memandangkan tetiba jer aku terasa cam dah lama tak masukkan entry terbaru dalam blog (cuti sabtu ahad jangan harap ler aku nak masukkan apa2 entry ataw on9) dan memandangkan atas permintaan ramai yang suruh aku masukkan balik pic2 sepanjang penglibatan aku dan2 rakan2 terutama dak MM ke dalam blog nie. Sebenarnya kebanyakkan pic2 nie sumer ada dalam fotopages aku, bagi mereka yang merupakan pengunjung tetap fotopages aku taw lah. Cuma kali nie aku masukkan mana2 pic yang aku rasa agak sengal dan weng jer wakakak.

So enjoy arr yek... enjoy ker??? hmmm.... ada aku kisah??? wakakaka

Gambar di ambil semasa di Taman Botani, Putrajaya
Iera : Qla... ada lembaga ler belakang kita nie...
Aku : Lembaga per jadahnya kan dak2 kita gak tue... sengal tul arr
Iera : Patt weii wat2 terkejut... kang kecik ati plak depa kang wakakaka

Gambar di ambil semasa di Taman Botani, Putrajaya
Aksi silat lantai dari Sahabat ROVERS wakakak

Gambar di ambil semasa di Taman Botani, Putrajaya
Qla : Rumah mayat Melaka. Ada apa2 yang boleh sy bantu? cik nak amik mayat ker?
Iera : Sy bukan nak amik mayat arr cik... nie sy nak bgtaw nie ik ngah duduk atas kubur sy nie...
Qla : Loh.. kubur cik ker? ok...ok... kalau cam tue nanti sy masukkan line tenet dalam tue yek so cik leh on9 wakakaka

Gambar di ambil semasa di Taman Botani, Putrajaya

Remy : Nie aksi per plak nie weiiii
Qla : Nie namanya aksi "Tapak kakiku di Muka Mu" wakakak
Iera : Meh arr try dekat kalau nak cuba wakakak
Remy : Giler arr ko Qla..
Qla : Aku giler?? kalau aku giler korang pun giler saper suh ikut wakakak

Gambar di ambil semasa di Taman Botani, Putrajaya

Remy : Hai senangnya dalam hati kerna bermakwe 2... wakakaka
Iera : Kalau ngan Qla aku rela di madukan wakaka
Qla : Rela kah aku?? wakaka
Apak : Weiiii Remy aku pun nak jugak....
Remy, Qla & Iera : Lariiiiiiii....

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
John : Yeaaa... mangsa kita pat arr ikat dia weiii
Ogy : Tak yah ikat... John ko himpit dia aku pegang tangan dia nie....
Remy : WoW!
Apak : Aku tak sanggup nak tengok weiii

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
Iera : Caker ko Qla... tolong arr aku... ko leh pakat keras kat situ gelak2 ... siap amik pic g... no camera please...
Qla : Inilah aksi ala2 rogol yang tak berapa nak menjadi wakaka
Iera : Qla... muka aku ko gelapkan taw...
Qla : Ko tutup ler muka dengan tangan... nak suh gelapkan plak dah mmg ko gelap pun wakakaka

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
John : Mati ler aku weiiii...
Ogy : Per perasaan ko kalau aku hempap ko nie...
Qla : Dan apa perasaan korang kalau aku pose ala2 manja gitu wakakak
Apak : Aku pun nak wat gak arr...
Iera : Good boy... wakakak

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
John : Aku sebenarnya dah lama nak amik pic ngan ko nie Qla..
Qla : Oleh itu marilah kita ber'pose' ala2 Zombie wakakaka
Ogy : Ada gaya Zombie tak Qla???

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
Qla : Sebenarnya aku ada 1 nawaitu sejak dulu lagi iatu aku nak belasah ko nie John
John : Aku pasrah...

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
Qla : Duhai malam... turunkan lah beribu bintang agar dapat menyinari baju kami seperti lampu klip2...
Iera : Duhai tiang lampu... bertukar lah dikau menjadi lampu disko wakakak

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau
Ops... aksi terlampau...

Gambar di ambil semasa di Menara Tinjau

Iera : Ni gaya per nie Qla???
Qla : Nie namanya pose nak gedik wakakaka

Gambar di ambil semasa di Nilai 3
Jahanam... pelamin kat situ sebenarnya tak leh di sentuh apatah lagi nak duduk tapi oleh kerana kami nie berlagak ala2 pelancong yang tak berapa nak melancong, kami blasah jer wakaka... pekerja kat situ dah pakat jeling2 kami. Apa!! ingat nak duet lagu Pandang2 Jeling2 ker??? eh... betul ker tajuk tue?? wakakaka

Gambar di ambil semasa di Nilai 3
Masa nie plak si Iera, John dan Ros nak tengok kasut, aku seperti biasa pantang jer ada peluang dok posing depan cermin sekali John leh pakat snap plak wakakaka


Gambar di ambil semasa di rumah baru Iera kat Nilai
Nie plak masa memula Iera baru lepas dapat kunci rumah. So kononnyer nak ajak ler kami datang tengok rumah baru dia. Apa lagi sessi bergambar ler... wakakaka aku bertambah2 kementot wakakak... kat tingkap pun leh nak bergambar... kemain sengal lagi memasing ... nie namanya Gadis & Tingkap wakakak

4 comments:

rizz said...

wahh seronoknye ko qilahh tingin rizz nak g sama.hahaha

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizzz kalau ang nak join kami kan ang kena kuat dari segi mental dan fizikal dan aku sendiri muskil kang kompom ang nyesalnyer wakakak kang x pasai2 rosak akhlak ang wakakak

Remy.com said...

wah, ketintongannyer terserlah, hehe...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

ni bukan tahap ting tong dah remy oiii nie dah wend sedunia dah nie wakaka