Wednesday, February 11, 2009

KiSaH SeRaM... NaNtiKaNLaH KeMuNCuLanNya...

Ari nie aku wat serangan hendap terhadap beberapa blog rakan2 aku maklum arr dah 4 arie aku tak melawat teratak masing2. Wahhh sumer pakat wat citer seram. Yang aku peliknya bukannyer nak masukkan kisah sendiri ataw pengalaman sendiri nie dok pakat paste citer org. Weiii letak arr pengalaman korang baru ler best!!! setelah aku baca blog mereka, tetiba jer aku terasa cam aku di rasuk oleh hantu blog untuk masukan entry pengalaman aku sendiri ke dalam blog nie. Apa pun insya'allah esok ler aku masukkan sebab arie nie aku nak ke spital atas urusan2 tertentu wakakaka... nantikan kemunculannyer...

Kata orang kalau kita citer kat orang berdasarkan pengalaman sendiri, orang yang baca akan merasai akan kewujudannyer betul ker??? entah... apa pun benda tue memang wujud cuma kita kena lebih berani sebab benda tue sendiri sebenarnya takutkan kita... Apa pun berserah pada Allah dan minta di jauhkan darinya.

Kepada yang penakut tue wakakakakaka... tue jer arr yang aku leh cakap hanya .... wakakakakaka

1 comment:

rizz said...

so cte la cte hantu dri u lak hehehehe