Thursday, June 18, 2009

BeNGaNG!!!... JaNGaN DeKaT & JaNGaN TaNYa KaNG KeNa PeNaMPaR Fr33...


'Don't trouble the trouble, if you don't want the trouble to trouble you'...

Bengang??? memang aku ngah bengang time nie!!! adoaiii kenapa lah wat aku cam nie??? dah lama aku cuba bertahan tapi akhirnya aku tetap tak leh nak bertahan...

Sedih, marah, bengang, rasa nak membelasah pun ada... adoaiiiiiiiiiiiiii... kenapa dan mengapa weiii...

Kenapa yek kita tolong orang yang dalam masalah tapi alih2 masalah tersebut berbalik pada kita??? adoaiii aku bukan tak ikhlas menolong... tapi aku sedih sebab aku terpaksa berbohong dan hubungan aku dengan kawan aku menjadi renggang gara2 aku membantu orang.

Tak nak huraikan pasai per... sekadar luahan ketidakpuasan hati aku sendiri bukan niat nak menguris hati sesiapa walaupun hati ini sendiri telah di lukai tanpa di sedari...
Akhirnya aku bertukar menjadi setan kecik yang paling comei di abad ini langsung tiada nawaitu untuk mengganas kerna aku menyanyanginya..

5 comments:

rizz said...

hemm pasai pa plak la ni.psal kwan ang yg loan tu kew

Hezesuze said...

jdkan pengajaran okey...so more careful after this...

p/s doakan yg terbaik tu ko Qlah..

Cik AniS GalaXy said...

aduh....
situasi sama mcm aku lalui gak.

senang cite
lps nie biak pi dgn depa.
kite sekadar membantu.
tol x...


p/s: apa pun hope semua cpt setel. sbr ye

niza said...

uiksss..dah bertukar jd setan kecik....takutttt!!!!

b-boy said...

ok.. xnak tanya..anak setan bila plak jadik cute yek.. hek3