Wednesday, June 17, 2009

LeLaKi MiSTeRi... aNaK iKaN aKu KaH???

bersambung pasai lelaki misteri tue wakakkaak

Untuk pengetahuan korunk masa aku dok umah ma tue (setelah mengepikan rumah muhibbah tue) ada ler satu arie tue aku ngah kuar ngan dak2 nie p lepak kat dengkil open karok pak abu... pastue balik umah dah siap2 mandi dah... aku baru nak landing atas tilam (katil kat umah muhibbah lom amek barang laie) tup2 aku ada dapat sms.

Dari saper??? saper laie dak misteri tue arr... dia ajak jumpa... aku punyer ler cuak.. bukan baru nie jer dia ajak aku kuar nak jumpa segala bagai nie... sebenarnya dah lama dia ajak aku jumpa dengan alasan dia nak kenai aku... dan aku pun bukan nak kata aku nie baek sangat sampaikan nak wat blind date pun nak kena minta kebenaran mak abah di kampung. Memang aku ada gak terdetik nak taw saper mamat nie yg taw pasai aku sedangkan aku langsung tak taw saper dia nie. Tapi di sebab kan xtvt aku bersama dengan dak2 nie terpaksa aku kuburkan jer niat tue wakakaka

kenapa awk tak nak jumpa sy arr??

sms tue lew yang buatkan aku terpikir... elok gak lew aku jumpa mamat nie... kang kalau tak jumpa aku sendiri tak puas hati... terus aku setuju tuk wat 1st date ngan dia... yang aku taw nama dia adalah khairul... wahhh kemain laie aku mention nama dia kat blog nie kan wakakakak khairul (bukan nama sebenar) wakakakak

sy dah ada kat kedai makan kat apartment awk nie... kalau awk sudi meh lah datang sini kita berkenalan...

Kemain laie dah datang tanpa sempat aku berkata2. Pikir nyer pikir... akhirnya aku bersetuju. Naluri ingin taw saper khairul nie mendesak aku tuk tukar pakaian. Aku kuar dengan hanya berbaju T kaler biru dan suar track kaler itam (giler kul 3 pagi nak dressing cam nak ke clubin??? clubin pun dah tutup kul 3 pagi wakakak)

baju t- kaler merah
duduk sorang2 kat restoran 'M'
kat bahagian luar

Aku men redah jalan kaki jer gie kat sana... mata dengan pantas dok scan lelaki berbaju T kaler merah. Dengan pantas aku nampak ada lelaki baju T kaler merah. Tapi duduk dalam... dah tue ada 3 org bersama dengan dia. Aikk... tak kan nak jumpa aku siap bawak geng??? rahang dah jatuh time nie...

Tup2 hp berbunyi memainkan lagu Careless Whispers.

Rupanya dia pakai baju kaler marron. Hampeh sungguh. Terus aku gie kat meja dia... dengan gaya bersahaja dan penuh debar sambil kontrol sore...

khairul ker???
yer sy...

Kami bersalaman. Apa laie senyum jer arr wakakkaak sib bek muka bukan pecah umah wakakakak keji nyer statement.

Sembang nyer sembang... ada ler aku bertanyakan dari mana dia dapat phone no aku. Korunk taw dia jawab per??? dari seseorang... dan dia minta aku lupakan sajer dari mana dia taw pasai aku dan dia nak mulakan balik perkenalan. Tang nak kenai tue aku tak der hal... yang menjadi halnyer sumer pasai aku dia taw... sumer termasuk kisah percintaan aku tue... wakakak bercinta kew aku??? wakakakak

Sah2 muka dia nie aku tak pernah nampak langsung kat mana2 tempat pun... tapi cute gak wakakaka rambut smart kemas, simple orgnya, age baya aku, then pakai suar pendek yg lelaki suka pakai tue... (aku suka nengok rasa dia seksi jer wakakaka sesetengah lelaki jer taw) kat leher ada rantai silver... sekali pandang dah cam kaki pukul gak wakakak tapi badan tak der ler besar mana pun... kalau berlawan ngan aku pun aku rasa kami seri wakakakak (wahhh ada ati nak berlawan??? wakakaka)

Kami sembang sampai jam 5 pagi (keji aku dah lew nak keje... time2 nie dah tentu mata aku dah segar bugar cam ner nak tdo??) di saat nak berpisah tue dia ada cakap...

harap2 lepas nie awk sudi keluar lagi dengan sy yer...

wakakakak aku dah bantai gelak... punya ler tak romantik aku nie... kawan tue tanya dengan harapan leh lew ada date ke 2 dan seterusnya aku plak leh bantai gelak wakakakak

Nengok dia cam jatuh rahang jer nengok aku... aku cakap lew...

bebila awk terasa nak jumpa sy just call (wahhh ayat aku wakakaka)

Baru lew aku nengok dia tersenyum sambil salam aku sempat gak lew dia mengenyitkan matanya wakakakaka kemain gatai laie wakakakaka

9 comments:

Hezesuze said...

yeh2 akhirnye da ketemu secret admire ang tu..sis hepi 4 uuu...

pssssttt..encem tak??? teruskan ler bkawan dgnnye...jgn d tutup ati ang tu...bukak ckit2 jerk...

tgok line clear dan mamat tu pun ok jerk baruler bkak hati tu beso2...wakakaka

p/s sis hepi sgt dgr brita ni...wish u gud luck 4 another date..

farish izaryl @izreez said...

wahahhahahhahah kemaennnnnnnnn!!! akhirnya jupe yer secret admirer tu lalala.yeye aku da bau nasi myk wakakaa

cL said...

wah..kemain kak qiellah...
metng3 kiut miut..lyn kn jek...
kompem mamat neh kene sabo dgn ratu lesung neh..

loti mukhtar said...

dah lama x buek blind date.ada lagi x qielah stok untuk aku

b0b0y said...

amvoiii... hakak dah ade teman.. melepas le abg rizz.. ekekekeke.. larikkk!!

AniS GalaXy said...

keji tol ang
leh plak dating kul 3 pagi ek...
2 jam plak 2.

agak2 ader anak ikan
ang campak kt aku k

Corey said...

akhirnya..
makin hampir jugak jodoh ang..
semoga sampai ke jinjang pelamin hendaknya..

2nd date nnt jgn lupa snap pics yer..
nak gak tumpang kebahagiaan ang tu..

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

kemain laie memasing kan wakakak

sis : kemain laie wakakkaka aku baca dah gelak guling2 dah kat opis nie wakakak

rizz : ang nak makan nasi minyak kew? awat tak cakap meh2 aku bawak ang makan nasi minyak... berlambak kat kedai wakakaka

lola : tue arr agak2 mamat tue putus fius tak?? wakakakak

loti : ang nak gak kew??? kalau nak ang kena jadi cam aku arr wakakaka putus fius wakakakak

boy : erk... budak nie memang dah lama tak merasa sup lesung nie wakakakka

anie : antara xtvt jenayah aku lew tue wakakakak

bro : andai ada jodoh kita wakakakak kemain statement wakakkaa

loti mukhtar said...

kalo da stok pasing la.bleh aku wat gulai...ahaksss