Wednesday, June 17, 2009

Happy HouR...

7adi aku curik2 wat serangan hendap kat blog wanie wakakakak ngah syok membaca blog dia tup2 aku di kejutkan ngan satu aksi terlampau wakakkaak

Dah cam udang kena bakar dah aku nengok aksi dak plewod nie wakakakak korunk nengok lew tue kemain tamak laie... badan sekeping ... plewod pun kalau tapi nengok lew... abis satu katil dia sorg jer kongker wakakakaka

Masa nie aku dapat taw sebelum depa nak g merendamkan diri ke dalam laut huhuhu jelesnya aku.... nengok lew aksi dak2 nie huh!!!! patutnya aku ada kat situuuuuuuuuuuu huhuhuhu...Korunk nengok lew gambar depa nie... cantiknyer biru+putih huhuhu... jeles aku... penat jer beli baju biru+putih tue... ngapa aku tak der??? sebab aku terpaksa balik ke Johor atas urusan keluarga... terima kasih wanie kerna memahami dan thanx gak kepada rakan2 yg sepatutnya konvoi bersama aku, kerna memahami keadaan aku tika tue... paling wat aku tebakau darah adalah aksi sis heze.... nengok lew kemain laie over pose kan... sajer lah tue.... nak lawan aku lew tue wakakakka

3 comments:

rizz said...

cntek2 kan picta tu haha

Eazy Izzuddin said...

hahaha
rizz
ganasnya tido
=P
xD

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

nie bukan ganas nyer tdo nie aksi terlampau dari seorang plewod wakakakak cam udang kena salai pun ada gayanya wakakakak