Tuesday, June 16, 2009

DeMaM PaNaS....

Adoaiii dah berpuaka dah blog aku nie huhuhu... lebih2 laie bila keadaan aku yang di serang demam tetba plak nie... adoaiii dan adoaiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ngapa tak mc? nak mc cam ner aku rasa bulan ni jer aku dah amek cuti banyak... banyak cuti lew.... selagi larat insya'allah aku akan gegeh gak g kerja dan siapkan report2 yang terbengkalai tue...

Dah 2 arie dah aku demam panas... tadi jam 10.30 pagi aku dah tak tahan giler... terus aku tdo kat surau... makan ubat terus keluar dengan gaya bersahaja... tue agak2 aku tumbang tengah jalan tue kira nasib badan arr... sebab masa tue aku jalan pun dah men pinjam apa yg tercapai dek tangan... sib bek kete banyak so aku gunakan kete2 yang ada tue tuk bantu aku berjalan.

Sampai jer surau aku terus merangkak masuk... dah tak menahan dah... capai jer bantal terus hanyut... time tue aku dah tak pikir pasai kerja dah... otak ngan badan aku dah tak mampu nak bekerja... asal dapat tdo kejap jadi lew... nawaitu aku nak baring kejap tup2 sampai kul 2 ko aku bantai membuta wakakakkaka keji sungguh... mentang2 upin tak der wakakaka

Bangun tdo basuh muka... wat slumber masuk opis... nampak plak dak Johan dok membesar tepi jalan nie wakakakak

makan dah???
tak makan arr... (dah start wat muka ketat... kepala ngah weng)
ngapa?
demam...
patut ler tengah2ari buta pakai jeket...
sejuk...

Jatuh rahang dia wakakakak dah tue yg aku rasa nak wat cam ner... masuk opis wat kerja cam biasa.... nampak gayanya aku tak dapat lew nak join treasure hunt yang kat PJ tue... huhuhu kompom rizz asah batu lesung nak rembat kepala aku... tapi nak wat cam ner aku ngah demam panas nie weiiii...

7 comments:

farish izaryl @izreez said...

tgh asah lesung la niw wakakka take rest key!:)

Hezesuze said...

sib bek kete banyak so aku gunakan kete2 yang ada tue tuk bantu aku berjalan..

wakaka lawaking la ko qlah...alah demam panas ek...get ur rest scukupnye okey...

p/s hope 28hb jun ni ang da sihat

b0b0y said...

hohoho.. hakak aku demam... get well soonn.. nanti puaka2 kebulur x dpt makan..hek3

SwEetForEst said...

jgn luper mam ubat keyh..

Blog Eazy Izzuddin said...

cepat2 sembuh ea
=D

AniS GalaXy said...

siannya demam plak hang ek
jgn lupa kn ubt
moga cpt sembuh k

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

ala... korunk nie sumer pakat kasi nasihat suh makan ubat suh lew aku nie makan pizza kew... kfc kew.. yg best2 lew sikit pastue lebih afdal kalau masing2 hulur wet suh aku beli wakakak dalam sakit2 pun aku sanggup gegeh meredah kepanasan p beli wakakakaka

anyway thanx key sumer muaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh korunk