Wednesday, June 3, 2009

KePeRCaYaaN aKu Ko RoBeK KaN!!!... BeRTeMu DaLaM KeDiNGiNaN Ku...

Arie nie aku marah sesangat!!!! bengang giler!!!! rasa nak membelasahkan orang jer tika nie... apa yang berlaku semalam merupakan satu mimpi ngeri yang tak pernah sesekali di undang dalam hidup aku... arie nie aku pergi kerja dalam keadaan marah abis sumer trafic light aku redah... tak pasai2 pepagi aku dah maki para pemandu sebab bawak kete cam kete mayat!!!! kete bajak pun lebih laju dari ko!!!! ni sumer gara2 aku tak lepaskan kemarahan yang menguasai diri.

Sampai opis terus p toilet... hamek ko!!!! berderai cermin aku tumbuk... baru puas hati aku. Nak belasah anak orang rasa cam bersalah plak. Yer arr zaman sekarang nie kebanyakkan aku dengar dan jumpa sumernye tak pernah kena pukul dengan mak abah depa. Rata2 paling koman pun kene leter. Lain arr cam aku dulu... abah aku seorang tentera, so pepaham jer arr cam ner didikan abah. Walau bagaimanapun aku bersyukur dan berterima kasih pada abah aku sebab didik aku dengan cara askar. Kalau tak, aku rasa sekarang nie aku cam sotong kurita agaknya.

Untuk melepaskan marah, aku perlu lepaskan pada sesuatu tak kisah lah apa pun... asalkan aku dapat puaskan hati aku. Sekali aku dah cakap cuba ler ko ingat!!! kalau boleh sampai mati!!! aku dah cakap banyak kali dah... yang ko buat laie apsal!!!!

Betul!!! setiap orang melakukan kesilapan... tue aku akui... tapi pada aku apa yang ko buat tue sumer boleh elak!!! lepas nie ko buat lah apa pun!!! jangan harap aku akan terima ko!!! siyezzzz aku dah tak leh terima ko dah... ko minta lew saper2 tolong ko... sekali ko rosakkan kepercayaan yang aku bagi... memang sampai mati aku dah tak kan caya kat ko laie dah!!!!

Mungkin aku boleh maafkan ko (rasa cam tak jew) tapi tuk lupakan apa yang ko dah buat tue... tunggu kucing bertanduk arr... dah taw cam ner perangai aku, laie mau buat kan... kalau lah aku di beri peluang belasah ko, memang aku belasah jer sampai lembek!!! (dah lama aku tak belasah orang ni) masalah plak dah arr ko tue tak tahan sakit!!! kang tak pasai2 mak abah ko datang cari aku...

Ko jangan nak ugut aku dengan benda2 yang remeh temeh key... kang ada gak yang makan penyepak aku kang... ko dah cukup besar panjang key... dah boleh pikir mana baek dan buruk!!! diri ko.. kalau ko rasa cara tue terbaek buat ko... teruskan lah... ada aku kisah!!!

Tadi aku jumpa ma, sebab nak kasi kunci ko... ma kata aku keras hati!!! yer!!!! memang aku keras hati... ada aku nyusahkan org laen??? kalau ko tak men bangsat ngan aku, aku tak der nyer nak wat cam nie... ko ingat dengan apa yang ko dah buat tue, aku nak pandang muka ko laie???? benci???? ya... mungkin aku dah benci kat ko... tapi salah saper???? dah berkali2 aku cakap... jangan rosakkan kepercayaan yang aku bagi... sendiri mau ingat lah... haaa... baru sekarnag ko taw kan saper aku!! aku diam2... tapi kalau aku dah start nek antu sumer perkataan bangsat aku kuarkan... nie baru sikit...

Ko pikir ko punya marah jer, baran ko jer... abis aku nyer marah, baran aku??? nak simpan mana??? dalam tumb drive!!!!

Dah2 kalau ko baca blog aku nie... baguslah... sekurang2nya ko taw apa yang aku rasa tika nie... sebab aku tak rasa aku mampu nak berdepan ngan ko, kang laen jadinya... aku tak rasa aku mampu mengawal diri aku laie...

Andai kita di takdirkan bertemu semula, jangan salahkan aku jika bertemu dalam kedinginan ku...

1 comment:

rizz said...

adus sadisnyaa aku bce n3 ang ni sabo2 bwk mngucap yerr :'(