Thursday, June 4, 2009

piNDaH Lai3???...

Sejak dari hari selasa laie aku, tonto, kjg, wanna dan e-kang dok tolong ma pindah umah. Pergh!!! parkinson kejap gak lah aku masa tolong dia. Per taknya... rumah tak der lif... kena bawak turun semua barang dalam rumah dari tingkat 4...

Dah arr rumah dia kira dah complete set gegiler... adoaiii lom pernah aku wat kerja pindah rumah start dari jam 8 mlm sampai ke jam 5 pagi. Giler arr wakakakak

Aku plak jenis kalau wat kerja biar sekali jalan jew... hmm... agak2 korunk lew brapa kg aku turun??? wakakak semput gak aku di buatnya wakakakak di minit2 terakhir aku dah start rasa badan laen macam. Aku lepak kejap kat bawah... dalam kepala dok pikir... kena naik laie nie wakakakak rehat sebentar kat bawah sambil mengesat peluh. Aku nengok baju masing2 dah lencun dengan peluh wakakaka tapi atas sebab rasa setiakawan tue yg masing2 dok gegeh wat gak.. alhamdulillah... terima kasih lah pada yang membantu ... cewahhhh aku plak yang ucap mekasih wakakak

Ma pindah masuk apartment... nie kalau tak der lif memang aku bla jer wakakak dah tak larat bai... sampaikan kaki aku mengeletar asyik turun naik tangga jer... dengan perut dari pagi laie tak makan pa per wakakka masa nie aku dah teringat kat dak plewod dah wakakaka asyik kata org parkinson last2 sendiri rasa wakakakakak

Nasib baek umah baru ma nie ada lif wakakaka masa nie masing2 dah keletihan teramat tapi sebab nampak ada lif, masing2 pakat senyum (walaupun wakakakaka)

Kami bebetul settle angkat barang bawak masuk umah tepat jam 5 pagi dan kepala aku landing kat bantal terus hanyut wakakakak penat giler...

Sorry lew sebab tak sempat nak snap pic sebab keletihan dan kesibukan melanda huhuhuhu apa pun alhamdulillah segalanya selesai....

2 comments:

farish izaryl @izreez said...

adoi ang tolg ma pndah umah upenya huhuk kemaen hetuu nk ingat aku parkinson wakakaka

Hezesuze said...

hahaa rase gak parkinson tu ek...
amboi meriah nye mesT penat giler kan tkt 4 turun naik..

kompem lemak2 tepu kt bdn tu da bkruangan...hehehe