Friday, July 31, 2009

MaKNa CiNTa daRi NaMa...

Tadi lepas lunch aku masuk opis cam biasa setelah tdo lepas makan ubat tahan sakit. Hampir2 terlajak gak lew aku wakakak sib bek aku tersedar... apa laie terus basuh muka dan pakai tudung...

Sampai kat opis aku terus bukak fesbook. Adoaiii lawak tuk kuiz2 kat fesbook nie... mekasih lew rizz ngan sis heze coz gegeh ajau aku pasai fesbook. Dah seminggu aku dok gegeh xplore fesbook nie wakakak. Rupanya kemain ramai laie dak2 IKRAM. Kantoi lew aku cenggini wakakak

Tetiba mata ternampak pasal satu kuiz nie... makna cinta dari nama... aku apa laie torai lew wakakak hasilnya...

Nama aku : NAZAITUL NADIA

Makna Cinta Dari Nama Mu :

N - ..pemberi ciuman yang bagus juga
  • erk... pemberi ciuman katanya wakakaka adakah aku bagus dalam bercium wakakaka
  • eleh... korunk tak yah lew nak kata aku... korunk pun sama... lambat ataw cepat pasti akan berada dalam 'situasi' berikut wakakaka

A - ..seorang yang gila-gila

  • mungkin ada betul nya kot wakakka giler2
  • ala... aku nie jenis suka menikmati kehidupan yang ada sebab kita hidup di muka bumi Allah nie sementara so nikmati lah sepenuhnya dengan penuh kesyukuran tapi harus di ingat jangan terlalu leka dengan duniawi sehingga mengabaikan akhirat key...

Z - ..memiliki fikiran yang luas

  • pemikiran yang luas???
  • kebanyakkan kawan2 aku kata aku nie terlalu memikirkan perkara2 yang terlalu ke hadapan. mungkin ada betulnya kot...
  • setiap tindak tanduk aku dan apa yang aku lakukan aku dah pikir risiko yang perlu aku hadapi
  • tak salah kalau kita berhati2 kan... supaya kelak jangan mendatangkan masalah pada kita apatah lagi nak menyusahkan orang lain dengan masalah kita
  • hidup tanpa masalah bukan kehidupan namanya... setiap orang pasti ada masalah so lihat peluang dalam masalah key...

A - ..seorang yang gila-gila

  • tetiba rasa banyak plak perkataan gila2 nie wakakak

I - ..manis dan romatis

  • manis kah aku???
  • romantis kah aku???
  • mungkin 'dia' boleh jawab kot... wakakak

T - ..senyuman yang menawan

  • adoaiiii aku rasa aku men senyum jer wakakak biarlah orang nak kata aku nie giler ker apa... senyum kan satu sedekah wakakak

U - ..disenangi oleh semua orang

  • yer ker???
  • anyway aku bersyukur kerna mempunyai kawan2 dan teman2 di sekeliling aku...
  • sesungguhnya bukan mudah tuk menjalinkan hubungan tapi tuk memusnahkan sebuah hubungan sangatlah senang...
  • so, hargailah perhubungan yang telah di jalinkan... apa yang penting??? ikhlas dalam perhubungan (jangan ikhlas di bibir tapi tidak di hati)

L - ..pemberi ciuman yang bagus

  • adoaiiii.... no komen wakakak (dah cam artis dah aku nie wakakak)
N - ..pemberi ciuman yang bagus juga
  • tue mesti ramai yg nak taw lew tue wakakka keji korunk

A - ..seorang yang gila-gila

  • ni banyak sangat perkataan gile nie kang tak pasai2 aku jadi orang giler lak kang wakakak

D - ..kekasih yang terbaik pernah dimiliki oleh siapapun

  • kalau aku menjadi kekasih yang terbaik tak mungkin aku dan 'dia' berpisah dan 'kekecewaan' menjadi milik aku kan wakakak

I - ..manis dan romatis

  • tul kew???

A - ..seorang yang gila-gila

  • laie... mau suh aku jadi gila kan wakakak
  • bukan giler arr tapi 'happy go lucky' wakakak
Apa pun segalanya hanyalah sekadar hiburan semata2 tiada kena mengena dengan yang hidup atawpun yang dah mati... hanya kita sahaja yang taw siapa kita key...

No comments: