Monday, September 28, 2009

GaMBaR BeRSaHaJa....

Gambar masa dok godek2 hp adik aku, Dak Seni wakakak ada lew beberapa keping gambar yang aku jumpa... rasa sayang plak nak buang... so aku tepekkan kat sini jer arr...

Masa nie kalau tak silap aku, aku, Dak Seni, Dak E, Dak Qayyum ngan Dak Adik nak meronda kat Sunway Piramid... plan nak nengok wayang, pastu makan2 pastu men bowling wakakak

Malangnya aku balik umah mak aku secara mengejut dan masa nie plak aku baru balik dari kerja so dengan tak dan nak tukau baju aku dah belasah jenjalan wakakak... oittt wangi key... abis gak lew sebotol perfume wakakak

Plan awal just nak singgah umah mak aku sebab dah rindu dengan mereka semua... last2 nengok plak Dak Qayyum ada rupanya dia balik dari UiTM Seri Iskandar... apa laie dah sumer berkumpul tue yg memasing wat agenda...

Nie plak Dak Adik... aku pun pelik asal bergambar jer mesti ada lobang kat leher tue adoaiiii wakakakak ruangan udara wakakakak

Aku ngan Dak Adik sempat bersnappy sementara menunggu yang laen wakakak

Nie plak aku ngan Zinirah, budak yang mak aku jaga... masa nie dah hampir 2 bulan gak lew Zinirah nie duduk ngan mak aku sebab mak dan ayah dia berada di Johor.

Lokasi gambar kat spital Shah Alam tue... masa adik aku Dak E di masukkan ke spital sebab masalah tulang belakang ... alhamdulillah skrang dah beransur pulih...

Comei tak Zinirah??? bila lew nak ada anak sendiri kan wakakakak

Eh... ada plak pic masa raya tahun lepas wakakak aku masukkan jugak wakakak

Nie lew adik beradik aku... 2 srikandi dan 3 hero wakakak


Nie plak pic dengan anak sepupu aku Firdaus... Nabila ngan saper yek nama si kecik tue??? adoaiii lupa lew plak wakakak ramai sangat anak buah weiiii wakakak

Masa nie kami baru balik dari Johor sepupu aku kawen... berhenti berehat seketika...

1 comment:

farish H said...

wakakak pict ry taun lpas pon msukkan kew hahahaa