Wednesday, September 23, 2009

SeLaMaT HaRi RaYa 2009

Salam bersahaja...

Raya tahun nie boleh di katakan aku dan keluarga tak der lah beraya sangat... yer arr memandangkan adik aku, Dak E akan bernikah pada 25 September 2009 (Jumaat) nie, dan merupakan majlis perkahwinan yang pertama banyak perkara yang perlu di sediakan. Boleh di katakan tak menang tangan gak lew mak dan abah aku... pengantin lelaki tak yah cakap lew... debau kemain...

Di bawah nie ada aku loadkan beberapa keping gambar yang telah di ambil untuk tatapan semua.


Keluarga aku bersama dengan nenek sebelah mak... nengok lew muka mak aku ngan nenek aku tue... kemain panjang laie kan hidung memasing wakakaka

Ops... masa nie mak ngan abah ngah sibuk bergambar ngan saudara mara yang laen... nenek kami dah hold tak kasi ke mana2 wakaka kira dah booking awai2... tebakau darah jer sepupu aku dok nunggu giliran bergambar ngan nenek...

Nie lew hero2 semalaya wakakak Dak E, Dak Qayyum dan Dak Seni... tahun nie tema kemain lari laie wakakaka


Nie lah keluarga besar mak aku... ada ygg tak der dalam gambar termasuk lah pak uda dan keluarga ngan pak cik sekeluarga... mak long sekeluarga pun tak semua yang ada...

Cam meriah gak lew raya tahun nie wakakakak alhamdulillah walaupun kami tak dapat nak beraya dalam erti kata yang sebenarnya pun, kami masih dapat bersama2 berkumpul...

3 comments:

leadleedeea said...

meriah~!! hehe...selamat hari raya~!!!

atty's said...

selamat hariraya..
beshnya family ramai ..meriah ..

farish H said...

meriah sgttt