Tuesday, September 15, 2009

TeRiMa KaSiH TeMaN...

Salam bersahaja...

Tetiba rasa terharu dengan komen dari rakan2 blog terutama dari warga putus fius yang begitu memahami keadaan aku tika nie... terima kasih bebanyak...

Sejak kebelakangan nie aku rasa cukup letih, penat dan lesu sesangat... bebanan kerja satu hal... persiapan perkahwinan Dak E satu hal... adoaiiii... kadang2 aku tertanya... nie saper yang nak nikah nie???? Dak E ker aku??? wakakakak

Tapi sebagai seorang kakak, aku harus menjalankan tanggungjawab terhadap keluarga... maklum arr nie adalah perkahwinan pertama dalam keluarga aku... kira Dak E dah langkah 2 bendul dah nie... aku dan Dak Seni... sib bek arr laki kalau pompuan maunyer kena minta habuan wakakak (keji tul)

Boleh di katakan sepanjang bulan puasa nie aku masih tak berkesempatan nak berbuka puasa bersama dengan para blogger terutama dak2 putus fius dan chatters... asal cuti sabtu ahad jer dah tentu aku kena balik umah mak sediakan apa yang patut. Maaf pada kalian bukannyer aku menjauhkan diri ataw tiada perasaan rindu pada korunk tapi keadaan memaksa aku dan terpaksa aku ketepikan perasaan rindu walaupun kerap kali terlintas di fikiran.

Penat jugak yek wat persiapan perkahwinan nie.... nie baru adik lelaki aku yg bernikah buatnya adik perempuan aku nikah... maunya pengsan aku dibuatnya... (erk motip adik aku tingkatan 4 nak nikah nie???)

Walaupun penat, dan kerap kali kesakitan di kepala terasa sehingga adakalanya aku terpaksa mengurungkan diri dalam bilik dan buat persiapan apa yang patut... nie semua sebab tak nak keluarga aku taw... tapi kenapa yek sejak kebelakangan nie aku sering sakit kepala???? kesakitannya ada ketikanya aku tak mampu bertahan... hanya esakkan yang kedengaran... Ya Allah!!! jauhkan lah aku dari sebarang kemungkinan...

3 comments:

b-boy said...

go sis..goo!!!! hehehehe

slamat raya kak...

farish sinclair said...

wahh bhya ni g checkk la weiii

Hezesuze said...

akhirnye de gak n3 baru kan kan....whoiii nape tajuk n3 ang ni sama cam wanie???? ekekekeke

emmm okler akak faham sgt uols..lagik2 ang anak sulong kan so tanggungjawab beso dik oiiii....

p/s maaf diterima....hahahaha