Monday, November 9, 2009

aLaHai... aDiK iPaR aKu...

Minggu nie aku balik umah mak aku... yer arr dah lama tak balik.. sampai umah rupanya2 mak dan abah gie Johor sebab ada kenduri kawen yang tinggai kat umah dak adik jer... alahai kesiannya adik aku sorang tue kena tinggal. Bila di tanya, katanya dia ada exam akhir tahun patut lew tak nak ikut mak...

Dak adik ajak tdo umah dak e, sebab dak liza (adik ipar aku) tinggal rumah sorang2... nie pun satu kes... kemain penakut laie tinggai umah sorang2... dak e plak kerja.

Cam ner nie?? esok pepagi aku ada hal kat subang jaya... kang kalau tdo sana nak kena bawak baju segala bagai adoaiii malasnya... memang lew jarak umah tak jauh tapi KEMALASAN. So, aku suh dak adik sms dak liza ajak dia tdo umah mak.

Wahhh... kemain pantas laie dak liza jawab 'leh jugak' adoaiii penakut tul adik ipar aku nie...

Jam 8.30mlm aku terus amek dia... dan sampai umah aku nengok dia dah standby awal2 dah wakakaka.

Sabtu - aku terus g subang jaya siap bawak dak adik laie... tujuan apa??? saper yg taw tue taw lew... tak leh nak mention sebab ada mata2 suka baca blog aku nie wakakkaak argh... hak aku kan...

Mak abah aku balik arie Ahad... siap suh aku tunggu sampai depa balik... tapi oleh kerana aku nie anak yg baek (yer ker?? wakakak) aku tunggu gak mak dan abah..

No comments: