Monday, November 9, 2009

RiNDu.... TeRHaRu & MaaFKaN aKu... TeMaN...

Wah... banyak tul n3 aku arie nie kan... bebetul amek kesempatan sungguh... yer arrr lama giler aku x update blog nie...

Tadi pm pojie... sajer tanya khabar... sesungguhnya aku rindu giler nak dengar dia gelak... ada melodi tue... tone berlainan dari kebiasaan yg pernah aku dengar...

Maaf kepada semua rakan blog sebab aku dah lama tak membuat lawatan terhadap blog kalian... tetiba pojie tanya aku samada dah baca blom n3 dia... siap sentap laie bila dapat taw aku tak bukak blog dia. Adoaiii bukan blog ang sahaja pojie aku tak bukak, blog2 laen semua aku tak bukak huhuhu... kesilapan diri sendiri... aku mohon kemaafan pada semua blogger...

Tanpa membuang masa aku terus bukak blog pojie, baca n2 dia pasai rindu... wah... tetiba nampak dia wat list orang2 yg dia rindui... tetiba aku ternampak gambar nie...



Terus tersentap aku... bergenang air mata (sib bek tak jatuh kalau tak wat malu jer) aku tak menyangka sama sekali yg pojie merindui aku... hati tertanya2 betul kew ada orang rindukan aku nie??? layak kah aku di rindui???

Walaupun aku selalu keraskan hati... selalu menafikan apa yang aku rasakan, aku pendamkan saja perasaan rindu terhadap kawan2 dan mereka2 yang pernah menjalinkan hubungan dengan aku. Tapi bila baca n3 pojie nie, terus benteng kedinginan yg dibina sedikit goyah.

Ya Allah... aku bersyukur padaMu kerna menganugerahkan aku rakan yang masih menghargai hubungan yang terjalin. Sesungguhnya aku rindukan mereka tapi apakan daya aku terpaksa pendamkan sahaja. Sesungguhnya kau Maha Mengetahui...

Kepada pojie, rizz, sis heze, remy, wanie, rhuddy dan rakan2 blog yg lain, maafkan aku.... ketahuilah kalian bahawa aku rindukan, sayangkan dan cintakan kalian kerna Allah Ta'alla... biarlah berjauhan namun ku harapkan hubungan kita takkan terputus begitu sahaja.

5 comments:

H.R PuTeRa YuSoFF said...

syukur sungguh dihati ini dikurniakan teman sejati, mengajar ku mengenal erti cinta hakiki yang abadi... tida yang menjadi impian selain rahmat kasihmu tuhan yang terbias pada ketulusan sekeping hati seorang insan bernama teman

farish H said...

rindo kamoo juga;p

diary, fara said...

sekarang musin entry tentang sahabat ke? bagus2.. kalau sorang tak suka kita tak bermakna semua tak suka kita kan bai

||| PöJìé PööH ||| said...

Hehehe..
Ada jer yg rindu kat kamu..

Hezesuze said...

opkos rindu kt ang ler.....ang kan RATU....hehehe