Monday, July 19, 2010

BerJiMBa-JiMBa KaT CeNTRaL MaRKeT NgaN SiS HeZe...

N3 kali ni adalah N3 mengisahkan perjalanan seorang Ratu Lesung (kompom ada yg suka lew tue wakakak) dengan Akak Gonjeng ke Central Market. Motip utama adalah nak cari souvenir untuk client dari Jepun. (bukan supplier eh ahkak gonjeng wakkaak). Sebenarnya menda alah nie nak kasi arie Selasa (20.07.10) sebab ada seminar pasai Cancer kat UPM, Serdang. Sebelum terlupa... aku akan berada di sana sepanjang arie (idak lew panjang sangat dari 8.00 am -5.00pm jew)... so saper2 yang ada kat sana rasa2 nak lepak sambil cuci mata roger arr eh wakakaka yang pasti aku tak kan masuk seminar wakakak

Seperti yang telah di janjikan dengan ahkak gonjeng, kami akan berjumpa kat tesco extra shah alam jam 11 pagi. Aku sampai tepat pada masa... pergh!! bagus gak aku ni kan wakakaka


Sementara tunggu kak Heze yang lambat setengah jam aku apa laie dok bersnappy lew dalam kete wakakak... ada org cakap... aku suka eh dok snap pic dalam kete wakakaka blasah ajo...

Kak Heze sampai dalam jam 11.40 am... apa laie kami pun bergegas lew redah Fedral ke KL... pergh!! sim bek arr sis heze bawak kete... jalan jem uols...


Ni kalau kena langgar sia2 jew... sempat laie nak bergambar kan wakakak

Kami sampai CM dengan bangganya... sebab per? sebab walaupun kami dah lama tak pergi ke CM kami berjaya jugak sampai tanpa sesat key... parking plak dekat jew ngan Cm tu tapi hulamangaiii mahai tul RM 4 sejam key!!!

Masuk2 Cm dah macam jakun sekor2 wakaka feeling ala2 pelancong gitu masing2... masuk2 jew dalam pada dok usha barang... sempat lew dok bersnappy...


Lain yang nak di beli... lain plak yang kami serang dulu adoaiiii wakakak... kami wat per kat sini???


Ini lew keje kami wakakak sebenarnya aku yg dok gatai nak mengetest... kak heze dok ikut jer... tapi tu pun siap kena sound..

"kak... ko tak pakai siap ko..." wakakaka


Apa laie snappy lew... sempat laie... tapi paling kelakar adalah... sebelum pa per kena kuarkan duit RM 10 dulu baru leh lukis kalau tak cam ner nak amek wallet kang...


Hasil lukisan di tangan ku... wakakak kak heze nyer tak snap arr...


Lain yg nak buat lain yg kami dulu kan wakakak adoaiii... sengal memasing... lawa tak? jawapannya tak berapa nak lawa tapi kalau aku sendiri yang lukis alamatnya banyak huruf lew dari bunga2 wakakaka


Akhirnya aku tersadai kat kedai nie... dalam banyak2 kedai... kedai ni jadi pilihan sebab aku nak beli...


Belasah jer arr dari aku belikan kompang wakakka ada kew patut sis heze suh aku beli kompang... walaupun ianya memang tradisonal tapi kurang sesuai lew kak oiii baik ko kata beli bola takraw jew... biar org jepun tu men takraw kat sana wakakaka


Sempat bergambar ala2 pelancong agi wakakak


Saper2 yang lampi tu meh sini aku tampi angpa wakakaka


Panas siot kat sini huhuu...


Dah makin maju dah CM neh... len kali aku nak g nek bas plak arr... mesti best kan... lama gielr tak nek bas huhuuhu


Time utk makan key...


food court dia pun dah lain dah...

Lepas berjimba2 kat Cm kami terus gegeh ke Puchong... wat per??? tunggu next n3 x pun korunk redah lew blog kak heze...

1 comment:

Hezesuze said...

ko mmg kan gegeh amik picta bagai...huhu

p/s t kita terjah cm lagik ek nk carik adiah ...huhu