Monday, July 19, 2010

SePeTaNg MeNGuLaU ...

Salam buat semua...

Arie Jumaat yang lalu, aku balik cepat dengan alasan aku nak terus gie ke Central Market sebab nak kena carikan hadiah buat client aku yang dari Jepun. Hampeh nyer boss...

Boss : Nadia, u belikan hadiah tuk client dari Jepun tu.. i nak yang melambangkan Mesia dan tradisional... macam batik kew...

Aku : u nak bila nie?

Boss : Selasa... masa seminar kat UPM. U beli 2 set...

Aku : bajet bos??

Boss : dalam 100... lebih sikit pun tak per...

Aku : 1 item or 2 item bajet tu?

Boss : 1 item...

Aku : Ok...

Adoaiii bagus kan aku? tanpa banyak soal apatah laie kalau nka mengelak... dengan pantas aku wat status kat Fb tanya kat mana aku boleh dapatkan hadiah2 tue? terima kasih gak lew pada kengkawan yang dok bg suggestion tue... last2 roger sis heze (memandangkan dia tak keje... mungkin dia leh follow aku p arie nie)

Last2 decide g esok... pagi dalam kul 11 am jumpa kat Tesco Extra. Adoaiii aku dah start malas nak keje... apa laie kemas2 apa yang patut terus shoot balik wakakakak... alasan??? gie CM kang kalau kuar lambat jalan jem... wakakaka mampus aku kalau ada staff yg baca blog aku nie wakakaka


~ apa lew aku nak beli nie?? adaoaiii tak kan nak kasi kain batik kot??? macam lew jepun tu reti pakai wakakaka~

No comments: