Tuesday, July 13, 2010

iMeJ BaRu...

Mesti ramai dok tertanya2 nape aku berimej baru dalam fb kan? apakah imej baru tersebut? wakakak

Sekarang ni oleh kerana tahap kesihatan makin merundum nie lebih2 gie apabila melibatkan mata, aku terpaksa mengorbankan RM 650 untuk membuat spek... huh!!! perkara paling merimaskan aku... salah satu faktor kepala aku selalu sakit selain dari faktor migrain, rabun pun yer gak... tu lah berlagak laie... paling tension bila Doc cakap...

"kalau saya cakap awk jangan marah... awk ni rabun sombong!!"

Erk.. ada ker rabun sombong? jatuh kejap rahang aku wakakak adoaiiii nak tak nak terpaksa lah pakai spek itu pun setelah mendapatkan rawatan dari pakar mata... lom plus gie ngan pakar kepala... adaoaiii macam2 dugaan...


~ gambar aku amek kat opis wakakakak motip ada cek? wakakakak ~


~ jenama ESPRIT... melayang RM 650 huhuhu.... ~

Sekarang ni nak kemana2 selain HP... spek adalah perkara yang perlu di utamakan huhuhu....


~ sajer pose ikut bro corey wakakakak... tetiba tingat kat dia plak wakakakak buruknya wakakaka ~

4 comments:

Hezesuze said...

cess!! patut arr mahal brand esprit lagik...hahahaha

pose cam bro corey katenye...baru thari tdi dpt ym ngan dia jap...dia krim salam sume...

kira now ang da masuk club akak ler...speky gtew...huhu

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wa... mana lew aku taw... dia suggestkan esprit... kalau ikutkan aku... kalau ada harga 1.20, 1.20 aku beli wakakaka

yer ker... siot arr bro kemain seksa nak jumpa... jangan sampai aku gie cari dia!!! wakakaka wa'alaikum salam

yer arr... wakakaka ramai dak putus fius pakai spek wakakaka

cikhajar said...

perghhh rabun sombong... muahahahaha ada ke kategori sombong tuh...

iva saionji said...

hahahaha...kau ni ikut cakap org jek....terbang duit kau padahal leh dapat spek yg lagi stylo tapi harga agak murah beb....agak dah mesti pasal mata kau..sebab kau pening kepala.....then mata berpinar²..tapi aku takut ar nak wat conclusion semalam..hehehe...nasib baik lu xde pe² beb...wah lega hati gua...