Wednesday, August 25, 2010

JenJaLaN NgaN aBaH & daK aDiK KaT TuGu NeGaRa...

Ari Ahad yang lepas... (amek ko... aku wat n3 banyak arie nie wakakak) memandangkan tak der apa2 program, abah ajak aku tengok dak Aniq kat IJN, operation jantung. Aku g ngan abah dan dak adik jer... alhamdulillah keadaan dak aniq beransur pulih tapi dia still laie dok kat ICU.

Lepas tengok dak anik, aku ajak abah g tengok tugu negara wakakak lawak kan... tetengah hari buta, di bulan pose leh plak gie sana wakakak



Sampai jer terus bersemangat aku wakakak maklum lew abah aku kan pesara tentera... kira afdal per datang sini... kan bulan kemerdekaan wakakaka



Tak aci sungguh!! mentang2 ler camera kat tangan aku... abah aku siap cakap kat dak adik "apa2 pun gambar kita dulu dik..." adoaiii tak kan abah aku pun giler camera kot waakka



Kat depan... bersemangat aku wakakak aku ngan abah siap sing laie lagu... inilah barisan kita yg ikhlas berjuang... wakakka sengal memasing wakakka



Abah ngah dok baca apa tah... tapi dalam bahasa cina wakakak abah aku... abah aku... wakakak



Sempat bergambar kat nama2 para pajurit yang sanggup berkorban demi negara... tak sempat nak bergambar kat tugu tue bateri camera dah abis wakakak sopil sungguh!!!

1 comment:

Hezesuze said...

ishh akak rasa time sekolah rendah jek terjah tugu negara tu...huhu

psstt...bln pose nie akak tgok badan ang makin gebus lak hakhakhak