Tuesday, November 9, 2010

BaBy aQiL NgaN Me,,,

Assalammualaikum...

Semalam sebelum balik dari opis, call Dak E dulu... heheh tanya dia samada dia kat umah mak ker ataw dah balik? yes!! dak e cakap dia kat umah mak lagi... dengan pantasnya aku suh dia tunggu aku balik dulu... rindu kat baby aqil...

Sejak adanya baby aqil aku lebih banyak habiskan masa dengan melayan karenah dia... sangat comey... syukur dan betapa indahnya ciptaan Allah Ta'alla... sesungguhnya tiada tandingan... subhanallah...

Sampai kat umah slumber jer halau dak e ngan dak liza balik hahahha tinggalkan baby aqil... alasan aku cukup elok sebab dak liza sempat lew memasak sementara aku layan baby aqil hahaha

Agaknya seandainya "terjadinya" peristiwa itu aku dah ada baby kot... hehehe tapi aku tahu sesungguhnya Allah Maha Mengetahui... mungkin dia bukan lah yg terbaik buatku...

Kat bawah ni ada pic aku dan baby aqil... argh!!! tak sabar nak balik !!!!


Time untuk berphotoshoot with mak long eh... jarang ada pic aqil ngan aku hehehe dengan pantas, tak sempat nak mandi pun terus capai camera (psssttt.... camera opis yg sentiasa ada dalam handbag wakakak)


Nak taw saper jadi cameraman? mak aku wakakak jadi camerawomen plak wakakak


Anak buah kesayanganku...




Wajah mengantuk aqil hahaha


Semangat!!!!


Da... tdo dah....

No comments: