Monday, December 8, 2008

GaTh KL 3 - SuNwaY LaGo0N...

Tarikh : 10 September 2006
Lokasi : Sunway Lagoon
Di hadiri : Qiellah (master plan), Illa, Naza, Masa, Rush, Jay, Mambang, (sorang nie aku lupa arr)

Tetiba jer aku terasa cam nak men air secara kebetulan Ila (dok Tapah) mai KL. Aku plan ngan Illa nak gie Lagoon. Dan roger arr dak2 nie.

Di sini ada beberapa gambar yang ada dalam simpanan aku sebagai kenangan kita bersama... bila tengok balik koleksi gath yang ada hati rasa terpanggil nak share dengan korang sumer ... masa nie aku rasa laggon cam dah nak runtuh dengan kehadiran kami semua... mana taknya setiap kelakuan semuanya di perhatikan dan ada juga pengunjung ketawa melihat gelagat kami... sebenarnya aku menggunakan kuasa veto adik aku untuk mendapatkan tiket lagoon tue hehehe...
Paling best setiap games yang kami maen sumernya dapat men double... so nasib arr saper-saper yang naik sekali ngan kami... wakakaka

Ada gaya awex Koboi tak???
Sampai-sampai jer masing-masing mengelupur nak salin pakaian dah tak sabar-sabar nak serang Lagoon. Sementara tunggu yang lain tukar pakaian, aku dan Illa sempat gak arr berposing dengan mamat koboi nie ehehe....
Pantai Lagoon..
Memang seronok bergambar kat pantai lagoon nie... masa nie pantai nie masih baru di buka kira kalau korang ada yang pergi tue... ingatlah sebelum korang merasmikan pantai tue kami dah rasmikan awal-awal gie dah hahaha....

Nak naik roller coster bergambar dulu....
Target utama aku dan Illa adalah untuk mencuba semua games yang ada kat Lagoon nie... yang bestnya Illa memang sekepala dengan aku sejak dulu lagi... kalau tak, tak der ler kami di gelar adik beradik...
Depan kandang rimau... awummmm

Yang berani gagah perkasa...
Masa nak naik kapal nie punyalah seksa... penat jer aku bawak dak-dak nie... tension jer aku... sumer pakat takut... yang perempuan aku tak der lah kisah sangat... yang lelaki nie aku rasa cam nak ketuk-ketuk jer kepala depa... kemain takut giler... puas aku paksa tak nak jugak... akhirnya aku, Illa dan Rush jer yang naik. Si Rush tue pun, puas aku ngan Illa heret... tengok arr muka dia... kemain cuak gie... siap wat wasiat gie....
Antara games yang paling mendapat perhatian kami.. sampaikan main 4 kali tue..


No comments: