Monday, December 8, 2008

SePuPu aKu BeRtUNaNg...

Tarikh : 12 Mac 2006
Lokasi : Port Dickson, Negeri Sembilan

Dalam pada aku dok godek2 pc aku... aku terjumpa plak gambar2 masa sepupu aku Siti Munahwarah Binti Mohd Yussof bertunang... nie kalau aku tak bergambar dengan dia nie kang, ada yang tak bertunang plak... antara sepupu sebalah abah yang agak rapat dengan aku. Asal berjumpa jer dengan dia kompom ada jer projek jenayah yang akan kami lakukan.

Dia bertunang dengan orang Terengganu, seorang askar dan yang paling penting mamat nie sekepala dengan kami.

Di antara barang hantaran :


Duit Hantaran... tah duit mana tah...

Dengan sepupu yang paling World (aku lah tu hehehe)

Mona dan Mizan...lepas nie leh arr korang berduet lagu seiring dan sejalan... wakakaka

Dengan mak mertuanya...

Dengan Bondaku...

Dari Kiri : Nadia, Mona, Ayu (akak ipar) dan Nabila (anak Ayu)

Dengan Mak Mertua...

Selamat Sudah....

No comments: