Thursday, February 19, 2009

MaNgKuk!!! aKu Di Tag LaiE... waKaka

Siot kena laie aku wakaka nyesal lah plak aku jenguk blog rizz wakaka apa ada hal.. aku wat2 ler tak nampak wakaka ker tak pasan ker... tapi nak wat cam ner oleh kerana aku nie merupakan seorang yang jujur dan baek ati (jangan ada yang cari bakul sampah plak nak muntah wakaka) aku wat ler jugak benda alah nie...

Aku ada nama laen arr tuk tag nie wakak aku nak panggil dia 'SANTAU' wahhh ganas sikit bunyi wakaka orang yang bertanggungjawab santau aku nie tak laen tak bukan dak rizz (jangan arap aku nak masukkan muka ko sebagai cover majalah laie wakakak)

Kali ni santau dia berbunyi: 5 top carta gambar selebriti lelaki & perempuan x kire ar omputeh ke msia ke n cte asal korg minat dey ols kat caption gamba tu.ngerti??..

carta hangat 5 selebriti wanita

Untuk top 5 selebriti wanita nie aku nak masukkan sekali entry nie wakaka jangan ada yang dok makan keybod lah plak yer wakaka

sariyanti vs kristinkreu : suka dia nie sebab dia comei... pastue bila berlakon tue nampak cute sangat... lakonan dia pun kira ok gak...

ct vs katie holmes : malas nak komen korang sendiri taw kan wakaka...
erra vs jlo : rupa yang menawan aku suka tengok dia.. tak jemu mata memandang hehehe

zianazain vs jlo : aku suka akak nie sebab... memang mesra gegiler... aku pernah jumpa masa kat shoping complex dengan slumber jer aku tegur dia alih2 terus dapt banjer makan wakaka memang best arr.. tak menyombong...

cocolee vs amy : wakakak sebab comeiiiii dan orgnyer pun comei gak... cuma pada aku amy cam tak berapa sesuai berlakon arr waakaka

carta hangat 5 selebriti lelaki
Memula sekali.. siapa???? entah... wakakak

Hehehe nie ler mamat yang menjadi poojaan hatiku... lantak p ler orang nak kata per pasai dia tapi hatiku telah di tambat olehnya wakaka... dapat gelaran datok.. saper kasi??? melaka gak wakakak

WON BIN- yea..sorry arr rizz aku malas nak load pic wakaka tapi dia nie pun aku minat gak wakaka suka mula ala2 suci gitu... aikk cam nama id aku lah plak wkakak sesuciqiellah wakaka

Awal Ashaari hehehe... aku suka dia nie sebab apa yek? sebb di cute kot.. antara dia ngan Farid Kamil aku laie suka dia hehe pada aku dia nie antara pelapis generasi muda dalam bidang lakonan waahhh komen aku wakka dia nie cute arr ada lobang kat pipi wakak.. gaya dia cam pelakon korea ... i likeeee....

Best nie kalau dapat wakaka... muka encem... kalau cium arie2 pun takkan jemu wakaka badan... pergh!! dapat polok memang tak lepas wakaka... untung wife dia wakaka tue sumer pandangan buang tebiat wakaka actually aku suka sebab lakonan dia yang mantap dan bersahaja lebih2 gie bila kuar citer 'Cinta Gila' pergh!! rasa cam original jer cam bukan sebuah lakonan... gandingkan lah dia ngan sesaper pun pasti meletop... tapi aku suka nengok dia ngan Rita hehehe

p/s : siot ang rizz... penat aku dok cari pic ang taw dak!!! dah ler tenet aku nie cam idup segan mati meronta2 tak mau....

aku nak antau santau nie kat :
- fara - wakaka padan muka ang tadi dok gelakkan aku kan... skrg giliran ang biau akak ang tue jengah komputer ang plak wakakak
- hana - wakakak ang ada banyak masa kan... mana aci aku jer yg dok kelam kabut tepis santau dari rizz nie..
-jaja- ang pun aku rasa banyak masa wakaka
-mimi - paling banyak masa wakakaka
-remy - walaupun ang x der aku nak jugak antau santau nie kang ang... wakaka kijam aku....
-madu beracun - amik ang wakakak

7 comments:

farish izaryl @izreez said...

oit qilahh haha hang x complete g jawap tag aku wekk asal 2org je laki

MaS-HaNa said...

kataa lima tak aci.... qie ngelat... wakakkakaka

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

cam ner nak siap aku lom abis lew wakakaka... angpa ler nampak sangat kemain gelojoh x menyabau wakakak hah amik tue.....

farish izaryl @izreez said...

ahha qilahh...won bin tu yakk aku laa:p

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz pasan wkakaka tetiba jer aku terasa cam nak pengsan ala2 tak menjadi nie wkaka

Ron Veronicazo said...

adalah dimaklumkan bhw aku malas gegiler nak jawab tag ko ni cik nadia.. maka dgn itu aku xkan menjawabnya wakakaka... lain kali ada masa free aku bwat k bebeh. mwahh :*

rush @ man said...

huhuhu ... apesal semua 5 artis pompuan yang hangat dah kahwin ... :(( uwaaa ...

tak best langsung .. bagilah calon sorang .. :D

p/s: tag tuh ape??