Thursday, February 5, 2009

TeRKiNi...

Perancangan aku sekarang nie adalah

* selalu atau lebih kerap mengedit teratak aku nie dengan pelbagai cerita yang aku rasa nak bercerita, umpatan dan kutukan yang aku rasa cam tak berapa berpuas hati (sah2 korang dapat dosa kering dok baca nanti wakaka)

* mungkin dunia YM aku akan slow (boleh ker aku nie? pasti boleh sebab aku pernah berehat seketika dari YM wakawa)

* aku akan membuat satu blog lain untuk aku masukkan e-novel aku. Sebenarnya aku rasa dari dulu lagi aku nak masukkan tapi semuanya hampa huhuhu sebab masa, idea, keadaan, lokasi, dan segalanya tak mengizinkan aku ler. Kepada yang menantikan story aku tue awai2 aku nak mohon maaf, laptop aku berasap :( so softcopy sumer jahanam. Tapi nasib baek aku ada hard copy. Tapi untuk aku menaip semula tue % agak nipis. Hehehe...


Apa lagi yek... wat masa nie, tu jer ler yang aku nampak yang mana2 aku rasa akan buat nanti aku akan war2kan wahhh ayat aku wakakaka.

No comments: