Wednesday, April 1, 2009

JaTuH RaHaNg aKu Di BuaTNya... HiDaYaH KeW TuE???

Aku ngan Fara dah bantai gelak kaw2 dah wakakak... per taknyer masa aku ngan masukkan n3 pasai budak sakai tue tetiba jer...
nadia... (humang aiii kemain kuat laie sore kak yan wakakak)
yer kak yan... (sambil jengukkan kepala)
ada call tuk nadia nie... apa sambungan???
akak sambungkan kat 007 (harus di rahsia kan wakakak) mekasih akak...
hello, nadia bercakap... (kompom ada lew yg leh bayangkan cam ner sore aku wakakak)
assalammualaikum nadia... ke mana menghilang lama tak dengar berita nie... (sejak biler aku ada mejik nie??)
saper nie???... mana ada sy men mejik2 nie... ada jew... (mula garu kepala)
kak umi lew...
loh kak umi nie... kan jumaat lepas kita jumpa kat kelab sukan...
tue laen... nie akak nak jemput nadia nie...
jemput per kak??? (nak jew aku tanya jemputan kawen kew??? sib baek tak terlepas wakakak)
nak jemput nadia tuk jadi ajk surau...
Jatuh rahang aku!!! biar betui... aku yang cam puaka nie nak suh jadi ajk surau??? bak kata geng putus fius... mau 'terbakar' aku bila masuk mesjid ikram wakakak caker sunguh!!!! (ala... walaupun korunk tak cakap tapi aku taw ler otak korunk tu wakakak)
maaf lah akak... (wahhh tanpa pikir panjang dengan pantas wakakak) sy tak dapat lah akak...
kenapa?
sy ada banyak xtvt lah akak (dan2 jew wakakak... dalam hati.... 'yer akak... xtvt jenayah yang biasa menjahanamkan minda dan akhlak'.... sib baek tak terkuar adoaiii)
ngapa?? nadia balik sharp 5.30 terus cabut kew?
ah'ha... 4.59 sy dah terpacak depan punch card tue...
amboi... ngalahkan dato plak... (erk... terkena aku wakakak nak mengelaknyer pasai wakakak)
hehehe maaflah yek akak... akak carilah orang laen yer...
ajk sukan yang laen semua cadangkan nadia... (pergh!! nampak sangat kat sini dah kekurangan tenaga muda wakakak kompom dak sakai jeling wakakak see... betapa mudanyer aku wakakak jangan dia guna mandat cosin aku dah lew...) nadia sambung study kew?
study tue idak lew... tapi ada lah xtvt laen... (tak kan nak suh aku sebutkan kot!! kang kompom dia tarik balik nawaitu tue dengan serta merta wakakka)
kalau cam tue.. tak per lah.. nadia pikirkan dulu yek...
(ala akak... tak yah pikir2 dah... memang tak boleh.. setan mana leh masuk mesjid kak oiii!!! surau leh sebab setan kecik ni masih ingat Allah hehehe) insya'allah tapi memang tak boleh rasanya...
tue ada perkataan rasanya kat belakang tue... so pikir dulu yek...
adoaiii akak nie!!! serba salah saya...
tak per nadia pikirkan dulu...
terima kasih akak... assalammualaikum (wahhh dan2 kasi salam wakakak)
wa'alaikum salam
Terus aku gtaw Fara wakakak kemain keji laie pangai Fara... dia leh bantai gelak hampeh sungguh!!! wkakaka
Beb.. wa rasa lu dah dapat hidayah tue wakakka
keji ang!!! wakakak
yer arr... aku pun cam tak caya jer cam ner ko leh di cadangkan jadi ajk surau wakakak
abis ang ingat aku caya kew??? wakakak aku yang pangai cam setan puaka nie di suruhnyer jadi ajk surau??? mau terbakar nanti wakkaka
abis ko terima tak?
gila ang!!!! aku tolak lew... aku lom bersedia menjadi 'ustazah' laie arr wakakak wat per nak hipo beb.. dalam nie kemain baek laie... kat luar cam setan per jadahnyer???? wakakak adoaiii aku rasa nak gelak guling2 dah nie... aku nie bukannyer alim sangat... wat lepas diri insya'allah lew... tapi nak jadi ajk surau nie alahai... reput tulang aku...ilmu tak sedalam mana pun...
Tak leh aku bayangkan cam ner lew aku jadi ajk surau nanti wakaka maunyer aku bawak ajaran puaka tak pasai2 wakakak aku masih perlukan bimbingan orang nie wakakak
Kompom ramai dok gelakkan aku lew tue wakakak keji korunk!!!! wakakaka

6 comments:

hezesuze said...

ermm..baek ko pikir tul2 qlah...stiap perkara yg dtg tu ada baik & ade buruknye...hehehe

mula da aku bsyarah ni...pepun aku tau xtvt ang tu...wakwawakwak

rizz said...

ahhahah aku da gelak guleng2 kemen nk ngaku cetan g wakakkaka

CikLola said...

gila argh... AJK SURAU tuh..Bkn senang tuh sis..hek4..

p/s>kompem abg rhuddy gelak geguling bila baca.huakakak

b-boy said...

wakakaakaka.. nanti terbakar sekali lak surau tu.. ekekekeke

mummYaeesh said...

baek ko terima..baru ilang sket perangai setan ko tu!whoops...larikss

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

heze : masalahnyer aku nie idak lew baik sangat sebab tue aku rasa cam nak tolak jew... rasa tak sedia laie nak pikul tanggungjawab tue tapi kalau sukan anytime wakakak

p/s: taw ker :-" wakakak

rizz : wakakak ada org gelarkan aku cetan kecik wakakak

lola : tue lew pasai bukan senang nak dapat dan bukan mudah nak pikul tanggungjawab tue huhuhu

p/s: pssssttt... namo gtaw rhudy sengal tue taw wakakak

boy : kalau aku terbakar secara auto ngan dak2 futus fius sekali terbakau wakakaka

p/s: mana leh makan sorang... kena bagi sama rata wakakak

mummy : adoaiiii pedas... kohong wakakak

p/s : kejau sambil tangan kiri pegang lesung agak2 dah sampai sasaran harus ku lontarkan jew wakakak