Friday, April 10, 2009

G BaYaR DuiT KeT3 & 0PiS bLaCk0Ut pLaK HaMpiR 4 JaM...

N3 kali nie adalah kisah pada arie Rabu dan baru sekarang baru berkesempatan nak masukkan n3 wakakak nak wat cam ner gelodak jiwa tuk masukkan n3 pasai gath Putus Fius tue mengatasi segalanya wakakaka... kemain kejikan aku... banyak part plak tue wakakak tapi aku suka sebab banyak story yang dapat aku share ngan korunk sumer... kalau tak suka closed sudah!!! wakakaka tak der saper nak larang wakkak
Masa nie aku gegeh shoot ke Maybank sebab baru teringat nak bayau duit kete wakakak hajarnya!!! 8hb baru nak bayau... patut lew duit aku cam banyak jew wakakak keji!!!
Aku paling benci kalau ikut bangi nie sebab lampu trafik light dia nie kmain lew lama adoaiii.... tapi terpaksa gegehkan jugak lew...
Hah!!! nie ler Fara.. (bukan Farah key!!) budak opis aku... aku banyak berkomplot ngan dia memandangkan berlakunya perkauman kat opis tue hajarnya!!! wakakak nengok lew muka dia... wakakak kemain ketat laie sebab terpaksa follow aku wakakak

Sempat posing dalam kete laie wakakak rasanyer nie lew pic pertama yang kami snap bersama wakakak

Nie plak Maybank kat Bangi.... dekat ngan area umah si Fara nie... pergh!!! kemain membangun laie tempat nie siap ada macam2 bank... Maybank (memang segala urusan boleh di buat terutama bila aku nak bayau wet kete wakakak cash deposit ku terjah!!!) dan RHB (gaji masuk kat RHB)


Dah elok p Maybank nie... adoaiii rasa nak jew aku geget stereng kete... tak der plak kuanter... caker tul lew!!! yang ada mesin cash deposit!!! dah lew malam sebelumnya wet aku tak di terima mesin!!! cam lahanet jew... wet palsukah aku??? wakakak sudahnyer, antar nak dan tak nak, terpaksa gak aku gegehkan diri g Maybank Kajang... adoaiii!! settlekan wet kete terus balik ke Bangi

Fara ngah beli jambu.. katanya nak Jambu Berjenama!! jatuh rahang aku... ada kew jambu berjenama? wakakak nak gelak... tak sampai atie... tahan jew lew wakakak rupanya dia nak beli Jambu Pak Su wakaka sedap gak jambu nie sebab agak rangup sikit pastu tak lembik... bila mkan jew dengau lew krak kruk krak kruk wakaka

Sampai jer opis dah kul 2 lebih wahhh masuk lambat kami wakaka tapi tetap wat muka tak bersalah.... sampai2 jew aku nengok opis gelap... owh!!! mungkin dak2 tak masuk laie... aku ingatkan kami jew yang lambat wakak ngah elok2 jew aku on computer tetiba jew yana cakap tak der elektrik dari kul 1 laie... caker!!! sib baek dak2 nie tak nampak aku dok on suiz computer kemain bersungguh laie! wakakak kalau tak kompon kena gelak wakaka

Hah!! nie lew yana... paling muda dalam opis... tapi sorry guys!!! dah bertunang wakakka (telan jew lew air liur tue wakaka) nengok lew kami sempat bersnap laie wakaka walaupun dalam gelap!!! panas siot!!! nak jew aku balik mandi pastu agak2 opis dah ada elektrik baru roger aku wakaka keji kan!!! tapi kalau jam 5 baru ada elektrik haruskan aku datang balik ke opis sedangkan waktu balik 5.30??? wakakaka yana cakap ada sate kontraktor banjer kat pantry... tinggai tuk aku ngan fara sebab yang lain dah makan... apa laie... serang lew... dah terang2 tak lunch laie wakakak harapkan jambu jew mana nak kenyang wakaka
Sudahnya aku, yana ngan fara bantai membuta kat surau wakakak siap bukak pintu surau laie wakakak sis heze ngan rizz sempat sms aku wakakak keji korunk!!! time aku nak tdo, time tue lew dok sms aku wakakka kami bangun jam 4.30 wakakak

Naik opis alahai... dukacita sunguh still laie tak der elektrik!!! aku ingatkan department aku jew... rupanya satu IKRAM tak der elektrik... sempat posing luar opis laie wakakak

Masa nie plak ngah nak order ABC wakaka sedap di makan time2 panas cam nie wakakak tukang roger, kak yan wkaka hp.. ehsan yana wakakak keji!!! mintak fazli belikan...

Muka toye jew memasing wakakak panas giler... kalau kat umah nak jew bukak tudung wakakak tapi tahan jew lew... lihat!!! aku pakai baju bunga2 laie wakakak sambil nyanyikan lagu 'Gadis Dan Bunga' wakakak


Pic dari luar opis aku wkakak nenok lew siap ada whitebord laie pastu ada table laie kat luar tue wakakak apa laie!!! santai bersahaja lew wkakak bukan santai gedik key!!! wkakkaa

Dah dekat jam 5 baru ada elektrik wakakaka keji sungguh TNB nie!!! aku dapat taw dak2 TNB terlanggar kabel IKRAM masa nak betuikan kabel Uniten!!! sudahnya Uniten & IKRAM kepanasan hajarnya!!!

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

MWAHAHAHAH baik ang balik tdo je aritu\ hajarnya weh wakakakkak

Hezesuze said...

hahaha kan betui rizz ckp...mesT ang g tdo....

mesT panas tahap kingkong ni kan...aduyaiiii

attyfir said...

aaik..maybank bangi itu..kty pun selalu ade disitu..
nasib ingat lom bayau..kalo dah abiskan..apa cer..

diary, fara said...

gua tak nak komen pepelah. dapat makan jambu berjenama pun dah cukup menutup mulut bising aku hari tu