Wednesday, April 15, 2009

LaWak2... soRrY FaRaH aKu GeLaKKaN aNG...

Lawak... lawak... nak taw apa yang lawaknya??? wakakaka
Arie nie aku g kerja cam biasa... perjalanan dari rumah ke opis hanya mengambil masa 15 minit jew... kalau drift x sampai pun 15 minit...
Sampai kat opis haruslah bersemangat kan... maklum arr dah ada daya penarik walaupun mamat tue telah di tugaskan kat lab wkakaka tak nampak orgnya asal nampk pintu dia masuk kerja pun ok lah wakakak hajarnya...
Ngah syok2 wat kerja tetiba dapat sms dari farah...
aku tak kerja arie nie... aku jatuh depan umah tadi arr... malu giler...
Aikk... jatuh rahang aku... apa kes??? dengan pantas aku call Farah. Hajarnya... dengar jer sore aku dia dah bantai gelak2... kojaq... kot yer pun nak gelak, biau lew gelak berduet... nie gelak solo per jadahnya!!!
Kisahnya cam nie...
Pagi tadi dia dah agak lambat ke pejabat... si Hery (bf dia) plak datang lambat... lambat tue tak der lah lambat sangat sebab hery sampai jam 8.15 pagi ... Farah masuk kerja jam 9 pagi balik jam 5 petang ... hajarnya kan!!! aku masuk kerja 8.15 pagi-5.30 petang... tapi Farah sabtu kerja wakakaka aku tidak!!! cis!!! dah menyimpang jauh dah nie... berbalik semula pada citer...
Kelam kabut dia dok tutup pintu dan tv bila nampak hery dah sampai... sekali member dah tersalah sarung capal daa... kan pagi tadi ujan so aku nyer car park tue cam licin lew sikit sebab dah basah (marmar) sekali member leh plak jatuh terduduk wakakaka pastu dah tak leh nak bangun2 katanya sakit giler pinggang... bayangkan depan bf leh jatuh terduduk wakakkak tak kew malu giler???? si hery nyer reaksi apa laie... dok bantai gelak arr dalam kete wakakak hajarnya!!!!! member dah senak... susah nak bernafas.. ngan sakit montot laie...
Lepas puas gelak dalam kete baru si hery nie kuar wakakak datang kat Farah leh slumber jer tanya cam ner leh jatuh nie??? keji kan!!! Farah apa laie...dah ler sakit ... malu plak tue... dengan slumber cicak dok salahkan hery... kata nie sumer hery nyer pasai sebab datang lambat... kalau datang awal mesti dia tak terkocoh2 nak kuar... wakakaka dah jatuh... malunyer pasai leh plak salahkan orang lain wakakka
Sepanjang cerita aku dok bantai gelak guling2 dah sampai bos aku kuar dari bilik dia wakakaka gaknya nak nengok pontianak mana dok sawan wakakak padahal tepon tue dekat ngan bilik dia wakakaka

4 comments:

atty's said...

memamng kelakor..
tapi sakit ooo.kalo jatuh tu silap2 peranakan leh jatuh,..

rizz said...

hahah keji taw ang gelakkan die wakaka sakit o jtuh terduduk ekek

hezesuze said...

dpt sis bygkan da si farah tu jtuh dpn bf dia...

itew bru si farah yg jatuh..kalo ang yg jatuh...alamak brgegarla tanah dok kene montot ang yg mantap itew...wakakakak

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

MaS-HaNa said...

SAKIT TAUKKKK AKU DAH PERNAH JATUH....MACAM NANGKA BUSUK... DEKAT DUA MINGGU SAKIT PINGGANG NGAN DADA AKU.. BILA NAK TARIK NAPAS SAKIT..