Thursday, April 16, 2009

PeLiK aKU NgaN PaNGai KaWaN aKu Ni3...

N3 kali nie adalah aku nak citer pasai pangai sorang kawan aku nie... adoaiii angpa taw tak?? dia nie keje kat salah sebuah syarikat swasta... masuk keje jam 9 pagi sampai 6 petang. Satu penyakit mamat nie adalah... dia dah terlebih vitamin 'M'. Aku pun ada ketikanya terlebih gak vitamin 'M' tapi idak lew sekronik mamat nie.

Paling koman pun aku kalau terlebih vitamin 'm' aku akan wat keje laen... tapi mamat nie dok menghitung masa jew kekdahnya wakakak tetiap pagi kalau nampak jew id aku menyala kompom dia lew orang yg paling rajin dok pm aku wakakak

Cam ner aku tak kata dia nie dah tenat... pepagi laie dah kata...

lambatnya kul 6...

Tak kew jatuh rahang aku... montot tue tak panas laie kat kusi ... dah dok melonjak2 nafsu nak balik... apa tah nak buat kat umah tah aku pun tak taw... nak kata dah kawen lom laie... nak kata ada anak ... huh!!! kawen pun lom nak ada anak mendanya...

Last2 aku bahankan jer dia...

ang nie elok arr terjun bangunan....

ang nie elok minum racun jer laaa rizz...

Ops... terkantoi!!! wakakak tersebut nama plak wakakaka rizz bukan nama sebenar wakakak hajarnya!!! nampak sangat sejak kebelakangan nie dok makan gaji buta wakakaka hajarnya!!! aku?? sekurang2nya aku idak ler memang gegiler makan gaji buta jer... atleast aku makan gaji ala2 celik tapi segan wkakakak hajarnya!!!

3 comments:

rizz said...

esere muaahhahah mkn gji buta segan x mau gteww wakakakka

hezesuze said...

siut je tajuk nye kan...ghupe2nye ang kenekan rizz..wakakaka

btul3...bila on9 YM je itewler ayat ptama yg dia sbut...bilela nak kul 6...

woiii kn ke dia ade astro...so tu yg nak dok rmh jek...nak tgok siaran astro kekdahnye...huhuhu

pangai cam bdk kecik je...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

orgnya pun tecik jew sis len kali tukar statement tue wakakak cakap pangai cam org kering kontang jew wakakka