Friday, May 15, 2009

BeSdaY PrEs3Nt yaNG t3RTuNGGaK...

Malam tadi entah ngapa tetiba jew aku cam teringat akan 'sesuatu' dan terus p bukak almari... ada satu bungkusan yang dah lama ada dalam simpanan aku.
Niat di hati nak serahkan kepada 'tuannya' namun apakan daya... aku hanya mampu merancang dan Allah yang akan tentukan segalanya.
Hati tertanya2 masihkah ada kesempatan untuk aku serahkan bungkusan ini kepada tuannya??? hmmm.... bila lew agaknya akan tiba masa tersebut dan apa yang pasti adalah aku akan kasi jugak kepada tuannya...

Tetiba terus jer ter'ingat' adoaiiii awat aku tetiba jer emo nie... terjun bangunan jer ler ang nadia oiiii tak pun minum racun jer ler qiellah oiii wakakkaka adoaiii ada gak aku gantung diri kat jambatan tue kang wakakak

Ops... tingat plak besday cik wanie... wakakak sib baek tingat wanie oiii wakakak harus aku terjah mana2 shoping kompleks nie wakakak adoaiii aku nie dah lew tak suka sangat nak bershoping2 nie wakakak wat semak jew arr... apa agaknya yang akan aku hadiahkan kepada cik wanie kita nie?????

8 comments:

rizz said...

yeh bole la naek keta ang g besday wanie wakakakak

Corey said...

syahdunya.. xpe..nnt bila kita ketemu aku sedia menerima pemberian mu itu.. cheewah hehee :P

Cik Wanie said...

wakakakakak,
sanggup tue nak terjah mana2 shopping kompleks,
wakakakkaka

mummYaeesh said...

ape yg susah sgt hang nk bg adiah tu??sape org nye?

Remy.com said...

jom kiter shoppink kat pasar mlm nk x?

remy da lmer x mkn taufufa...

nyummyyy...

Eazy Izzuddin said...

hiks....
xD
jom smbt bufday cik wanie..
=P
xD

Hezesuze said...

mangkuk tol si rizz kan...tmpang ejo keje nye kan...huh!

wah! adiah sape yg ang lupa nak bgi tu Qlah?? alah bg sis je ler...ang pun xde bgi ape2 kt sis sbgai tanda psahabatan...wakaka larikkkkkkk

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wahhh kemain masing2 kan wakakaka pantang ada peluang wakakak keji!!!

rizz : leh jew tapi seperti biasa arr kan wakakak kalau nak suh ang yg drive alamatnyer ke neraka lew jawabnya wakakak

bro corey : elelelel comei je kan wakakak

cik wanie : kerna mu lautan api sanggup depa terjah wakakak

mummy : seseorang yang agak istimewa wakakakak wahhhh statement wakakak

remy : kat pasar malam adiah pew yang ada??? wakakaka keji ang suh aku beli adiah pasar malam jew kasi kat cik wanie yek wakakaka

eazy : mari ramai2 kita meranapkan laie party cik wanie wakakakak

sis heze : persahabatan yang terjalin tiada nilainya wakakkaak