Tuesday, May 5, 2009

KaRaOKe CaR34 Sri PeTaLiNg KeNa SeRaNG...

Semalam ngah aku dok siap2 kerja tetiba jer ada pm masuk... pergh!!! terkejut aku wakakk yer arr punyer lew aku bersemangat dok wat kerja tetiba ada benda dok menjelma kat monitor... rupanya dak Jaja yang dok pm aku... hmmm.. sejak dia balik mesia tempohari... sekali jer lah yang aku jumpa dia masa amek dia kat KLIA tue...

cikhajar: babe ai mish yew
§e§µ©¹ Q¹££âh : miss u to...
§e§µ©¹ Q¹££âh : maaf lah x dapat join... ada kenduri kawen kat kg
cikhajar: heheh takper2
cikhajar : jom karok malam ni
§e§µ©¹ Q¹££âh : karok????
§e§µ©¹ Q¹££âh : kat mana?
§e§µ©¹ Q¹££âh: aku dah melenjit dah nie kat opis ni wakakak


Kemain pantas laie aku dok tanya kat mana wakakak akhirnya kami decide nak p kat care4, sri petaling jam 9 malam. Terus Jaja send all msg dalam list ym dia wakakak aku tak leh wat cam tue kang kompom ramai giler dok mai wakakak

cikhajar (05/05/2009 15:28): heyya guys.. malam ni ada karoke kt sri petaling jam 9 malam.. sapa free jom join

Bukannyer tak nak send all dalam list aku masalahnyer pernah terjadi satu ketika dulu kami terpaksa bukak 2 bilik... tue lom laie dok men invite dalam room... apa pun alhamdulillah ramai gak lah kawan aku rupanya... ingatkan aku nie tak der kawan wakakaka (ayat jiwa laie wakakak)

Maaflah kepada rakan2 yang lain di mana aku tak sempat nak jemput korunk sebab plan last minit. Maaf bebanyak key.

Balik jew dari opis terus melepak depan rumah wah kat otak nie dah terbayang2 dah mic karok tue wakakak agak hajar sungguh!!! sembang2 ngan Farah dan ET (penghuni baru) tak sedar jam dah kul 8 malam wakakak terus siap2 mandi manda. Biasa lew janji melayu kata jam 9 malam tapi 10.30 baru sumer nampak batang idung termasuk lew aku wakakak
Semalam yang datang aku, bahar, chor, jaja, miskim, apul, remy, zali, ros dan super. Alhamdulillah datang gak dak2 yang aku rindu sangat nak jumpa wakakk yer arr masing2 dok sibuk ngan kerja tue yang macam susah nak berkumpul. Sampaikan super terkeluar ayat...

abang happy sangat... rasa terubat gak rindu abg nak jumpa korunk nie... alhamdulillah...

Moga2 our relationship akan terus berkekalan lew hendaknya. Kira ok gak lew karok kat sana rate RM 170 untuk medium room, dapat makanan dan minuman... kami bantai karok dari jam 10.30 malam - 3.00 pagi... Pergh!!! kemain laie aku nie... dalam demam2 tue leh bantai karok sampai ilang sore wakakak Alhamdulillah aku nengok masing2 puas hati sebab sumer dapat sing kecuali zali sebab dia memang tak suka sing tapi aku hargai dia sudi gak datang...

Terima kasih lah kepada korunk sumer yang datang tue... walaupun tak ramai tapi jelas terpancar kepuasan di wajah kalian...

5 comments:

farish izaryl @izreez said...

kemainn blik kul 3 pagi hahah!! rosak akhlak weii wakakkakaka

p/s : dun worii aku p gak ulu yamm! rmai blogger so aku xleh tlpas pluang keemasan iteww ekeke

Hezesuze said...

uik! ang xngantuk ke Qlah oiiiii! jam 3pg masih lgi karok...eeee...xpe enjoy2 puas2 b4 ang kawin....dah kawin kene karok ngan hubby...wakakaka

p/s oik! si rizz nak jd driver ke uluyam ek...takooooootttt!!!

cikhajar said...

hahahaha hazab laa bangun2 pagi... erkk pagi ke?? tengahari.. sekali kedai makan tutup.. cam kambeng jek.. cemana melayu nak maju kalo kedai makan tutupppppp

MaS-HaNa said...

wakakakkakaka qie.... nasib aku jauh.... kalau dekat aku dah gi....

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : 3 pagi baru gerak dari karok tue sampai umah jam 4 pagi wakakak sib baek ang tak ikut kalau tak mmg sah rosak akhlak wakaka

p/s : aku taw ang nak jumpa saper kat ulu yam tue wakakkaka tettttttttt

sis : maunyer tak ngantuk... aku mana tdo laie... tue yang time lunch aku bantai membuta jew... letak jew pala terus hanyut wakakak
kemain caker laie statement kena karok ngan hubby yek wakakak aku taw per maksud ang sis cam aku x kenai ang wkakakak keji!!!

jaja : keji bangun lambat sib bek aku tak tdo kalau tak maunyer aku terlajak wakakak

hana : den tak torai laie karok ngan ang nie hana wakakak harus plan wakakak