Tuesday, May 5, 2009

s3NiN YaNg MeMeNaTKaN hiNG6a aKu TeRPaKSa CuTi...

Aku balik KL arie Ahad... tapi kena balik ke Subang sebab nak antar mak dan abah aku (anak yg solehah wakakak) adoaiii masa nie aku dah terasa kepala cam nak pecah... urat2 sumer dah rasa nak meletop dah ... adoaiii masa nie plak aku leh sakit kepala.

Hurgh... ngantuknyer... awat lew jalan nie jem gegiler nie?? korunk nie balik lew kampung time aku tak balik... nie aku balik, korunk balik... mana tak jem???

Dah arr sakit kepala... belum sampai simpang senawang dah bantai jem huargggggg time nie aku rasa nak jew aku bertukau menjadi ijau... naek krem kaki aku (tapi tak laie arr) lenguh giler... (time nie mula lew rasa menyesal ala2 tak berapa nak menyesal pakai kete manual) aku jeling sebelah nengok abah dah bantai tdo, mak pun... kesian penat agaknyer masa kenduri kawen dak enon tue kot... aku pun penat gak huhuhu... dak adik dah bantai rembat aku nyer mp3 dok layan lagu... dak e plak hmm... laie membengkak jew jiwa aku... tak leh harap langsung... leh plak kasi alasan dia tdo kul 6 pagi tadi...

dah taw nak balik kl... yg dok tdo lewat tue ngapa?
ala... e dah jumpa ngan dak e ngan dak olol... depa ajak sembang.. layan jer laaa...
ko nie selfish kan e... (kemarahan dah tahap maksima)

Mak dan abah dah senyap jew... malas nak layan agak nyer... akhirnya sampai gak kat rumah... alhamdulillah terus merangkak aku masuk ke rumah... kesakitan dah tak leh di bendung... aku minta mak tolong picitkan kepala... siap suh tumbuk2 kan laie kepala aku nie (batu agaknya duduk ini dalam) mak dah panik... aku suh dak e belikan panadol 2 papan wat standby... last2 tak tahan sangat aku telan 1 papan... suh mak kejutkan aku jam 1 malam aku nak balik gak Kajang malam tue gak.. Abah dah suh balik jew esok.. risau org tua tue agaknya... aku kasi alasan ada dokumen kat umah yg aku perlu bawak ke opis esok... (maaf mak abah... bohong sunat) tak lama lepas tue terus aku belayar tah ke mana... sayup2 jew aku dengar sere mak dan abah cakap pasai aku... yg aku dengar kepala... tah kepala apa tah waakkaka

Aku terjaga jam 9.30 malam... terus mandi2 dan shoot balik ke Kajang. Keadaan sakit kat kepala tue cam dah kurang sikit... tak leh layan sangat kepala ni kang ngada2 plak... alhamdulillah selamat gak aku ke Kajang walaupun hampir2 tercium montot kete orang 2x wakakak sib baekkk...

Sampai umah terus tdo.. Farah siap kemaskan barang2 aku laie... aku cakap aku dah tak larat nak kemas dalam kete ada lauk... kalau rajin amek arr... aku dah terbaring atas katil dah... bantai laie makan 4 biji panadol... adoaiii aku nie dah ketagih panadol kew nie??? nasib baek masa aku telan panadol kat umah mak tue abah ngan mak tak der... kemas barang agaknya. Abah memang marah giler kalau aku telan panadol...
Isnin... pagi aku dah tak larat nak bangun dah... adoaiiii sakitnya kepala badan pun dah rasa lemah dan seram sejuk... alih2 aku send sms kat opis gtaw aku el... demam... tapi tak g klinik sebab dah tak larat giler...

Sudahnyer semalam aku terlantar di katil... sama cam dalam pic nie wakakak cuma baju kaler putih wakakak selimut ke mana aku ke mana wakakak aku bangun jam 5 petang tue pun si rizz dok sms aku wakakka tanya aku tak keje kew arie nie dan pasai ulu yam... adoaiii nengok lew kalau demam aku dan kesakitan di kepala ni berkurangan.... nasib baek ang sms aku kalau tak maunyer aku tdo sampai ke malam wakakak pastu Farah panggil tok imam mesjid tue dok bacakan talkin tak ke haru wakakak

Hah!!! saper2 yg nak aku g ulu yam tue... doa2kan lah aku cepat sembuh key wkakaka

5 comments:

rizz said...

lah2 kemaen takin g.weii ang btol2 da sehat ke weii sian angg p klinik lah.klau xjd aku nk blk jb..so kompemkn!:p wek2

Corey said...

Get well soon.. simpati lak aku tengok ang camni..pi la jumpa doc takut swine virus ke..

weh telan panadol 1 papan? ang nak jadi mcm aku trauma cintan dulu ka

Hezesuze said...

mak aii smpai 1papan ko telan panadol Qlah! haruss ko kene g jmpa doc jugak...just checking ajo...

moga cpt smbuh dan...ermmm peyed ko da abis kan...bleh le g ulu yam..huhuhuh

atty's said...

get well soon..
kty pun pagi senin tu sakit kepala yg amat..kepenatan di kenduri.kawin.

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : insya'allah jadi kot... walaupun sakit aku dah janji ngan korunk kan nak p... insya'allah sampai aku.... ke mana tue tak taw ler wkakaka

bro : oittt demam biasa2 jew kot aku nie adoaiii namo lew minta teruk2.... simpati jew kew??? meh arr pos anggur kew... yg best2 wakakakak

oitt bro... wa x putus cintan telan panadol arr... nie wa sakit pala yg teramat sangat... putus cinta???? hmmm.... no komen wakakak

sis : takut sebarang kemungkinan... selaie leh tahan akan tetap bertahan wakakak

keji ang aku nyer piyed yg ang kira yek wkakakkaa

atty : mekasih yek... kita serupa.... oittt aty ang bangi kan??? meh arr join gath kami...