Wednesday, May 20, 2009

KeLeTiHaN, KeLeSuaN, KePeNaTaN HaK MiLiK SeTiaP inSaN...

Semalam aku pas balik kerja jer entah ngapa badan terasa sangat lew lesu gegiler... apakah kerna aku tak cukup rehat?? semalam lepas masak nasi aku mandi2 dan tersadai depan tibi. Lauk semalam ada laie... lauk apa? biasalah dak duduk bujang nie rasa cam tak berapa nak gegeh masak yang gempak2. Masak sardin jer (aku bukan cam boy wkakakak) yang simple2 jer... laie pun yang makan cuma kami 3 orang jer.
Adoaiii letih giler badan. Pas mandi ingatkan badan akan segar bugar tapi ngapa tah semalam bebetui wat aku tersadai sesangat. Tetiba Farah offer diri nak masak nasi goreng ngan lempeng. Wahhh lempeng... lama tak makan lempeng..
Lepas maghrib baru makan. Aku bantai makan nasi goreng ngan air nescafe jer... still laie cam tak bermaya... pelik!!! bukak mulut masa makan tue boleh jer wakakak apa kah nie tandanyer nak mam??? minta di panjangkan usia lah hendaknya. Aku lom minta maaf kepada mereka2 yang wat aku nek antu laie nie wakakak
Agaknya sebab aku tak cukup rehat arr yer arr terlalu taksub dengan xtvt malam leh di katakan setiap malam aku balik lewat. Adoaiii tak kan aku dah start balik ngan xtvt malam nie??? (kalau dulu pernah jer ada orang kata 'awk ingat sy suka ker awk kuar malam??? balik lewat2 pagi") cam best jer kan ayat tue wakakaka argh!!! kisah lama... biarkan berlalu...
Malam tadi jam 8.30 malam aku dah bantai masuk bilik... wat per??? apa laie... membuta arr waaakakak pergh!!! aku rasa paling puas tidur di dunia arr aku nie wakakaka bangun pagi rasa best jer wakakaka
Arie nie ma ajak men bowling plak kat mines wakakakak cam ner lew aku nie tak cam robot??? ada jer xtvt wakakakak aku plak jenis yang tak sampai hati say no... lebih2 laie bila dalam hati ada cinta wakaka silap2... ada kena mengena ker? wakakaka bila dalam hati ada nawaitu nak mengenjoykan diri wakakaka

3 comments:

Corey said...

maka dengan itu bertaubatlah segera wahai cik qiellah.
ekeke
xdela jgn fikir bkn2.ang tu bujang lagi.. belum merasa lagi nikmat rumahtangga. nnt aku kempunan belum sempat lawan boling ngan ang.

farish izaryl @izreez said...

mana x lesu hjarnya ang qilah oit asik kua je mlm blk kul 2pg wakakkaka.lu pikirla sediri hahahaha

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

bro corey : comei jer yek statement ang wakakak dah ang jatuhkan aku terduduk pastu dok pujuk balik wakakakak memang siot jer wakakak ang nak lawan bowling ngan aku kew bro wakakka aku mana reti men sebab tue selalu men wakakakak

rizz : erk.... (majuk ngan ang seminggu) wakakaka