Monday, June 22, 2009

HeNNa... iNaI JeNis LuKiSaN...

Tadi aku sajer lah nak goggle pasal pertunangan, pernikahan dan perkahwinan nie wakakak sajer gatai wakakak tetiba jer wa cam terberkenan ngan beberapa henna nie

Lawa gak kan... sebab cam cantik jer... tapi bunga dia tue cam biasa jer... dah ramai guna... aku kalau leh nak arr yang org tak guna laie wakakaka kalau nak yang tak guna laie... hah amek jer bunga idup pastue lekatkan ngan gam uhu wakakakka dah satu hal plak pas majlis dok gegeh nak tanggalkan gan uhu tue wakakakka


Yang nie plak cam semak sangat lah plak...

Kat kaki aku nak cam nie wakakak cantiknyer wakakaka tak yah nak letakkan tisu kat setiap celah jari tue waakkaka

3 comments:

rizz said...

ADOI.KAT KAKI PON ANG NK BUBUH KE WAKAKA.PAPE PONNCNTEKK..SEMOGA BERBAHAGIA BSAMA..TETT WAAWAWA

Corey said...

aku rasa tak perlu inai conteng2 camni..ni budaya yenna.
lagipun bila dah pudar kang malu lak jalan2 kat luar sbb nmpk mcm kurap ekekeke

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : wakakakak sajer nak nampak kan kesengalan dan keputus fiusan aku wakakak tetttttttttttt???? motip??? wakakaka

bro corey : kejinyer statement ang... aku harap2 bakal bini ang nanti memang giler ngan henna nie baru ang taw wakakak silap2 satu badan dia nak lukis wakakaka ada ker?????