Monday, June 22, 2009

PeRSiaPaN MaJLiS PeRNiKaHaN...

Sabtu yang lalu aku telah di kehendaki untuk balik ke rumah mak aku di mana aku kena temankan adik aku dak e dan tunangnyer gie beli baju tuk nikah. Motip nak sakitkan atie aku lew tue??? wakakaka yer arr adik nikah dulu... yang akk nyer nie bila lah plak??? wakakakak tak der hal... akak sporting dik oiii wakakaka

Mak aku dah desak aku sebenarnya tuk follow adoaiiii nie yang paling aku lomah nie... tapi okey gak arr... sebab mana lew taw kot2 ada antara pakaian tue aku terbekenan kan so leh arr beli sekali... wakakak mana lah taw kot2 jodoh aku sampai dalam masa terdekat nie... saper taw??? kuasa Tuhan kan....

Semua tempat kami wat serangan hendap adoaiii susah gak yek nak cari baju nikah nie... tunang dak e nama dia dak liza... last2 paling best ayat dia...

akk... liza tak taw nak pilih... akk anggap jer arr akk yang nak nikah... kira liza ikut selera dan pilihan akk lew...

Nak tebakau darah ker tak nie???? aku pandang dia rasa kecik jew wakakkaak agak berbisa dik oiii ayat ko tue wakakak tapi tak per lah... cian aku nengok dak2 nie kemain seksa nak mencari dan membuat pilihan... aku memang cukup suka membantu dalam melancarkan orang nak bina mesjid nie wakakakak

Aku cam berkenan lew plak ngan design nie... cam ada ura2 jer nak rembat baju nie wakakaka tapi cam seksi lah plak... sesuai kew ngan aku yang bertudung nie???

Akhirnya kami gie Kompleks PKNS kat Shah Alam tue sebab aku cam pernah terpandang ada butik perkahwinan kat sana. Jalan nyer jalan kami dak masuk beberapa butik dan wat compare harga... adik aku akan nikah pada 25hb September nie dan majlis kenduri kendara akan di adakan pada 10 Oktober 2009 nie.

Last2 dak Liza cakap beli siap jer lah... sib bek badan ko kecik dik... leh tahan gak harga RM 250 bai... tue lom masuk ngan tudung segala bagai laie... tue baru harga tudung.

Baju dak Liza kaler putih... bebetul putih polos... lawa gak lew design ala2 kebaya... kalau nak amik baju yang kat atas nie cam tak kena plak sebab kaler ala2 cream...

Nie lew aku nyer impian bagi baju pernikahan huhuhu aku suka ngan kaler biru putih nie... nampak cam suci murni jer wakakakak keji kan aku sambil nyelam minum air waakkakaka... mana lew aku nak cari kain kaler nie???


Antara design baju yang aku terberkenan.... akunyer tabiat kalau jenjalan adalah suka tengok design baju then balik umah lukis semula... bila rasa cam tak tak menyabar aku akan suh mak aku buatkan sepasang wakakaka aku nie laen sikit... rasa tak selesa kalau pakai baju siap nie... aku lebih suka beli kain, dan hantar kat mak aku suh buat wakakaka baju aku dalam almari tue sumer mak yang buatkan... kalau baju beli nie alamatnya sekali jew lew aku pakai...pastu sedekah dalam beg plastik itam wakakaka Nie pun cam cantik dan simple jer... mungkin aku akan gunakankan tuk majlis pertunangan aku kot... bila???? hehehehe .... biarlah rahsia... tapi aku suka kaler biru gakkkkkkkkk...

Ramai yang sarankan aku pakai cam nie...

Juga begini... masalahnya aku rasa muka aku tak masuk kalau nak pakai anak tudung yang keras nie... kang bolat jer muka aku wakakak lukisan henna kat tangan siti tue aku cam berkenan plak yer arr simple dan tidak terlalu semak...

Ni saper yang nak nikah nie??? aku ker adik aku??? wakakakak

5 comments:

farish izaryl @izreez said...

wawaaaa cm erra fazira tu cntek okehh ehhehee

Hezesuze said...

wah! sis rase lepas adik ang kawin..giliran ang plak yg naik pelamin...bravo2..

sis snantiasa doakan ang trima kebahagiaan yg bpanjangan...amin...

p/s kalo da kai tudung tu xyah ler ada sanggul kt atas kpala tu...

AniS GalaXy said...

putih itu suci
sesuai ker dgn ko yg itam nie..
opsss lareeekkkk


ko plak yg lebih ek qilah
cpt2 pos kad kt aku

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : erra sememangnyer cantik key... masalahnyer muka aku nie tak leh masuk kalau pakai benda keras tue rasa cam elien plak wakaka

sis heze : harap2 masin lew molot ko sis wakakaka lepas nie harus mkn garam bebanyak sis wakakaka

anis : harus aku send card kar ang jgn risau yang pasti saper2 yg dapat kad dari aku diwajibkan datang wakakak aku tak kira....

AmyMizzunderstood said...

baju rizalman itu telah saya buat untuk engagement tempoh hari...