Monday, June 22, 2009

PeLaMiN aNGaN Ku... NaMO LeW MuSNaH...

Setiap org pasti ada impian masing2 kan?? begitu jugak aku hehehe ... adik aku nyer tema kaler merah putih... mana satu agaknya yang sesuai yek???

Ni pun not bad tak der ler semak sangat dan sesuai tuk ruangan yang sempit...

Meriah giler wakakkaka entah ler adik aku nyer pilihan.... aku???

Pelamin yang aku idamkan dari segi kaler arr heheheh... lawanya biru putih hehehehe nie sesuai wat kat luar rumah... persoklannyer... nak ker aku bersnappy2 kat luar umah dengan di jamahi oleh mata2 yang liar tue? wakakak walaupun aku sememangnyer giler snappy wakakak

5 comments:

rizz said...

kemaenn nk biru putih lg clustttttttt

Corey said...

aku rasa ang sesuai pelamin yg atas skali tu tp no need kerusi..
just bersimpuh and laki ang bersila atas bantal..
unik..
itu saja yg boleh aku angankan..
sekian, terima kasih

hOtMaMa said...

cantik semua pelamin2 tu.. tp yg penting jng la sarat sangat..karang tenggelam plak penganti dek pelamin...hehehe

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : biru ngan aku sememangnyer tak dapat di pisahkan wakakak

bro corey : sah2 tue pun impian ang kan wakakak kantoi sudah wakakak

p/s : kemain laju yek komen bila tang bab2 cam nie wakakakak

hotmama : tul tue kang pelamin plak yg overshedow kan wkakaka pengantin tah ke mana wakakaka

Hezesuze said...

yeh yeh! Qlah nak kawin...opppsss! tp sape calon2nye...wakakaka larikkk