Thursday, June 11, 2009

RuMaH...

Assalammualaikum dan salam bersahaja tuk sumer para pengunjung blog nie (ada kew? wakakak)

Adoaiii... dah bersawang dah blog aku nie (bak kata rizz hajarnya) agak lama gak kan aku dah tak update blog aku nie... kesibukan melanda dan adakalanya terlebih vitamin m.

Untuk pengetahuan sumer, sekarang nie aku dok stay kat Taman Sri Kenari, Kajang bersama2 dengan ma dan dalam masa yang sama gak aku still laie dok menyewa kat Taman Muhibbah tue. Kira aku ada 2 umah lew... bila lah aku nak balik umah aku tah arr... asal balik kerja jew dah ternampak simpang kat apartment tue (dah jumpa simpang tue dulu) sehinggakan et ngan farah dok tanya bila aku nak balik. Farah mungkin faham ngan perangai dan keadaan aku tapi et fahamkah??? paling best ayat dia..

akak dah lama tak balik rumah... kenapa??? balik lah...

Ada nada2 memujuk dan ada jugak nada rindu wakakaka bila pikir balik cam kelakar lah plak wakakak

1 comment:

farish izaryl @izreez said...

kemaenn nk 2 umah lgikk ekkeke