Tuesday, August 11, 2009

GiLeR KaRoK KaH aKu??? saKiT2 MaSiH NaK G KaRoK???

Tengah syok2 wat kerja sambil terbatuk2 depan pc nie tetiba jer dapat call dari Kjg...

boleh sy bercakap ngan siti marQillah??
waklu siti marQillah... nadia bercakap... ha!! per kes??? (tetiba jadi garang)
ko dah sihat lom???
apa???
abg ko tanya nie... ko dah sihat lom???
lom arr... (tetiba sayu)
kalau ko x sihat g nampak nyer tak leh arr join kitaorg??
join per? g mana??? (tetiba cam ghairah lak wakaka)
karok jam 5.45 -7.45 nak tak???
aik... siang???
ah'ha malam aku ada hal...
wokeh...

Erk... aku ker yang bagi persetujuan nak join tu??? sore serak2 basah dah nie... badan seram sejuk... batuk melanda bagaikan nak terkeluar anak tekak aku... adoaiii aku nie mana lew sampai ati nak cakap tak nak ataw no... join jer lah .... dah arr smlm depa ajak kuar aku tak kuar kesihatan agak tenat malam tadi...

3 comments:

Corey said...

haaa bleh lak kuar..
jgn pi.. x berkat kang ha ha ha

rizz said...

gegehh taww karok hahahhahaha

Hezesuze said...

bila setan memanggil jek cpt beno ko terus sihat ek.....ekekeke